معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اسپری تاخیری شماره یک دنیا را تجربه کنید و دوباره زندگی جنسی خود را عالی کنید!
اختلال نعوظ در برخی از مواقع بر همه مردان تأثیر می گذارد ، اما این شخص باعث نمی شود که شرم آور و خاموش کننده تر باشد وقتی که شما هستید که می خواهید نعوظ را حفظ کنید. برای غلبه بر این یک مشکل واقعاً دشوار است زیرا می توان چندین عامل ایجاد کننده آن را ایجاد کرد ، که اکثر این موارد روانشناختی مانند اضطراب عملکرد هستند. اینجاست که Stud 100 می تواند کمک کند! استفاده از اسپری با انزال تاخیری ساده است که تأثیر بی حسی در آلت تناسلی مرد دارد تا بتوانید از لحاظ جسمی بیشتر دوام بیاورید و نگرانی هایی را که ممکن است برطرف کنید.

گل میخ 100 از سال 1970 توسط مردان در سراسر جهان مورد آزمایش و اعتماد قرار گرفته است. این محبوب ترین اسپری تاخیری در بازار است! ساخته شده در انگلستان با ترکیبات با کیفیت بالا ، با استفاده از ماده بی حس کننده به نام لیدوکائین کار می کند که قادر است به طور موقت میزان آلت تناسلی شما را کاهش دهد. این بدان معنی است که رابطه جنسی هنوز بسیار لذت بخش است اما به حدی نیست که نتوانید خود را کنترل کنید.

برخلاف کاندوم های بی حس کننده ، اسپری ضد حساسیت Stud 100 مستقیماً روی آلت تناسلی مرد اعمال می شود ، بنابراین در صورت تمایل می توانید رابطه جنسی محافظت نشده ای داشته باشید. اسپری به داخل پوست جذب می شود تا تأثیر بی حسی بر روی شریک زندگی شما ایجاد نشود ، مطمئن شوید که رابطه جنسی برای هر دوی شما لذت بخش تر خواهد شد! بسته بندی احتیاطی برای نگهداری در جدول کنار تختخواب یا کیسه شستشوی شما در هنگام مسافرت بسیار مناسب است یک قوطی گل میخ 100 شامل حدود 120 اسپری است که برای 40 استفاده کافی است. درمان 100 انزال زودرس گل میخ برای استفاده کاملاً بی خطر است و توسط بسیاری از مقامات بهداشت جهانی ، از جمله اداره داروی فدرال ایالات متحده ارزیابی و مجوز شده است.

 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری گل میخ 100 استفاده کنید
مقدار توصیه شده 3 - 5 اسپری به سمت سر و شافت آلت است
5-15 دقیقه قبل از مقاربت اعمال کنید تا اجازه دهید آن را جذب کرده و از انتقال آن به شریک زندگی خود جلوگیری کنید
اسپری را می توان قبل یا بعد از درست شدن استفاده کرد

 

منبع : sanykala

 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • محمد محمد زاده

اسپری تاخیری 100 گل میخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی