معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چه تعداد از شما از اسپری تاخیری استفاده کرده اید؟ آیا واقعاً مفید است؟
7 پاسخ
ژاکی الیور
ژاکی الیور ، نویسنده منتشر شده ، کارشناس رابطه جنسی و احساسات در EndTheProblem.com
پاسخ داده شده در 18 مارس 2018 · نویسنده دارای 150 پاسخ و دیدگاه پاسخ 1.2 متر است
هر مشتری که من تاکنون برای انزال زودرس درمان کرده ام ، معتقد است که آلت تناسلی وی خیلی حساس است.


حقیقت این است که هرچه بیشتر توجه خود را بر آلت تناسلی خود معطوف کنید و احساس برانگیختگی را به وجود آورید ، از احساسات آگاه تر خواهید شد. به همین دلیل است که بسیاری از مردان با استفاده از اسپری های تاخیری یا انجام کارهای Kegel قادر به رفع اختلال عملکرد جنسی خود نیستند. بیشتر توجه او را به آلت تناسلی خود در زمان اشتباه می رساند.

برای آقایان با مشکل مخالف اختلال نعوظ ، فکر غالب وی این است که آلت تناسلی وی به اندازه کافی حساس نیست. یکی بیش از حد به آگاهی او از احساسات برای ایجاد یک مشکل توجه می کند ، دیگری به اندازه کافی روی احساسات تمرکز نمی کند ، و این باعث مشکل دیگر می شود.

مغز شما همیشه به جدیدترین "سیگنال" پاسخ خواهد داد. به همین دلیل بسیار مهم است که تمرکز جنسی شما را در تمام فعالیتهای جنسی متعادل کنید.

21.3k بازدید · مشاهده 27 Upvoters · پاسخ درخواست شده توسط Tarikullah Bahar
سوالات مرتبط پاسخهای بیشتر در زیر
چگونه از اسپری تاخیری استفاده می کنید؟
من 57 ساله هستم؟ آیا می توانم از اسپری تاخیری استفاده کنم؟
کدام یک بهترین اسپری برای زمان بندی تاخیر است؟
آیا استفاده از اسپری تأخیر منقضی شده ایمن است؟
آیا استفاده از اسپری تاخیری کامسوترا توصیه می شود؟
آلی گاس
آلی گاس
پاسخ داده شده در 4 مارس 2019
مراقب باشید ، با استفاده از روش کنترل نشده می توانید آلت تناسلی را تحت تأثیر قرار داده و وضعیت شما بدتر شود. برای افرادی که می خواهند انزال زودرس را درمان کنند ، می توانید گزارش آخرین طولانی Imodstyle را امتحان کنید. من با آن نتایج خوبی دیدم. همسرم بعد از 23 روز فقط با دنبال کردن آن راهنما ، از 2 دقیقه معمول تاکنون به طور متوسط ​​15 دقیقه دوام آورده است. و غالباً او می تواند این کار را بعد از یک ساعت یا چند ساعت دیگر انجام دهد.

نمایش 10.5k
فیلیپه کوته لجر
Philippe Côté-Léger ، بنیانگذار راهنمای انزال زودرس (2017-حال)
پاسخ داده شده در 10 مارس 2018
بله ، اسپری های تاخیری مفید هستند. این امر باعث کاهش احساس آلت می شود و کنترل انزال را بهبود می بخشد. این کار را برای من انجام می دهد ، و مطالعات نشان می دهد که این کار برای اکثر موارد انجام شده است. [1]

ویرایش: فقط می خواهم به جوابم دقت اضافه کنم. منظورم از اسپری تأخیر (یا سایر محصولات تأخیر) است ، منظورم محصولات مبتنی بر بنزوکائین یا لیدوکائین است. بنزوکائین و لیدوکائین بی حسی موضعی هستند که بافت در یک ناحیه خاص را بی حس می کنند. برخی از فروشگاه های سکس همچنین محصولات تأخیری را با سایر مواد فعال (مانند روغن میخک) به فروش می رسانند. اگر می خواهید مطمئن شوید که اسپری تاخیری کار می کند ، باید در محصولی که حاوی ... (بیشتر)
رامان تنور
رامان تنور ، در بیمارستان جیوتی و مرکز ارولوژی فعالیت می کند
پاسخ داده شده 23 سپتامبر 2019
با داشتن تجربه ای بیش از 12 سال در برخورد با بیماران با انزال زودرس احساس می کنم که اثر اسپری ها به مکانیسم PME بستگی دارد. اگر PME مسمومیت زود هنگام انزال داشته باشد به دلیل استرس و سایر عوامل سبک زندگی عوامل موضعی مانند اسپری ها و پمادها احتمالاً کمتر کار می کنند.

بسیاری از داروهای بیهوشی قادر به نفوذ در پوست سالم نیستند ، از این رو بسیاری از اسپری ها در صورتی که مبتنی بر بی حسی موضعی مانند لیگنوکائین و بوپیواکائین باشند بی اثر هستند. آماده سازی یوتاکتیک مخلوط های مفید و مؤثر اما موتوری به شکل پماد هستند ... (بیشتر)
سوالات مرتبط پاسخهای بیشتر در زیر
آیا استفاده از اسپری تأخیر منقضی شده ایمن است؟
آیا استفاده از اسپری تاخیری کامسوترا توصیه می شود؟
اسپری ویگورا چگونه استفاده می شود؟
آیا تا به حال انسان دیگری را کشته اید؟
آیا اسپری ملانووتان II بی خطر است؟
دکتر جیتش بات (ड़ॉ. जितेष भट्ट)
دکتر جیتش بات (ड़ॉ. जितेष भट्ट) ، رئیس نوآوری سلامت رئیس موبایل در وودافون هند (2013-2017)
پاسخ داده شده در 22 سپتامبر 2018 · نویسنده دارای 431 پاسخ و نمایش پاسخ 225.7k است
در این زمینه آنقدر پچ پچ هست و سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد که من به عنوان یک پزشک تقریبا وظیفه خودم را برای گرفتن پاسخ های صحیح برای هرچه بیشتر افراد می دانم. من در فیلم هندی زیر که ایجاد کرده ام سعی کرده ام تا آنجا که ممکن است به سؤالات زیادی در مورد انزال زودرس (SheeghraPatan) و موضوعات مرتبط با آن پاسخ دهم. به زودی نسخه انگلیسی نیز ارائه خواهم کرد. اگر هندی را درک کنید ، به این عکس ضربه بزنید ، بسیاری از سؤالات یا اسطوره های شما اصلاح می شوند. من این موضوع را به ویژه برای زنان بالغ جوان ، کلیه آقایان و زنانی که دارای کبدی هستند توصیه می کنم ... (بیشتر)
کلماریو رودریگز
Clemario Rodriguez ، صاحب مشاغل (2010-حال)
پاسخ داده شده 5 ژانویه 2019
سلام در آنجا ، من تجربه شخصی خود را در اینجا در رابطه با P.E به اشتراک خواهم گذاشت. و امیدوارم که این بتواند به کسی در آنجا کمک کند که به دنبال راه حل باشد.

من خودم به دنبال درمانی برای انزال زودرس ، بیش از 10 سال است که از انزال زودرس رنج می برم ، وقتی جوان تر و مجرد هستم ، واقعاً آن را به عنوان یک مشکل بزرگ نمی بینم ، بنابراین هرگز به دنبال کمک نبودم در مورد چگونگی دوام بیشتر در طول رابطه جنسی ، اما از وقتی ازدواج کردم ، دیدم که بعد از مدتی همسرم از عشق به من لذت نمی برد.

 

منبع : ثانیکالا

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • محمد محمد زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی