معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

اگر پوپه اسفناج داشته باشد و سوپر ساعیان لوبیا Senzu داشته باشند ، توگگر و همرزمان او توگبروس در رپرتوار خود چه خواهند داشت؟

Spray Control Climax Spray Control فقط می تواند پاسخ این سوال باشد.

آرزو می کنم و آرزو می کنم ، ممکن است همیشه خطر ابتلا به کشتی خیلی زود هنگام رسیدن به مشکل وجود داشته باشد ، به این معنی که سرگرمی تا دفعه دیگر به پایان رسیده است. اگر بتوانم آن زمان را به میزان قابل توجهی افزایش دهم چه می شود؟

اسپری تاخیری قابل ملاحظه چیست؟
بطری سفر کوچک من از Promescent همان چیزی بود که من را با این چیزها شروع کردم. من از یو پی اس و تقویت کننده های عملکرد لذت می برم ، متأسفم اگر این امر الگوی نقش بدی برای کودکان باشد.

چند اسپریتز در ناخواسته من به معنای دویدن 30 دقیقه با سرعت و شدت کامل هنگام انجام تمرینات Tug Powers است. اگر به اندازه کافی استفاده کنید ، این اسپری لیدوکائین به اندازه کافی عجیب نخواهد بود ، اما این مقدار بیشتر از یک حذف است. بلافاصله احساس کنم کنترل سوئیچ splooge که در نوع خود مسموم است ، احساس کنم.

این ظاهراً دقیقاً همان چیزی است که پزشک دستور داده است ، به معنای واقعی کلمه. برخی از ویزهای آلت تناسلی مرد با این اسپری به بازار آمدند و توانستند آن را در مقیاس گسترده تهیه کنند ، این تنها اسپری تاخیری است که مطالعات بالینی برای پشتیبان گیری از آن دارد.

این چیزی است که این اسپری اگر هنوز به سیستم چسبیده نباشید ، انزال را به تأخیر می اندازد. این یک روز درست برای انزال زودرس است ، که برای استفاده در خانه ، ماشین یا حتی اگر مطب اگر دوست دارید در لبه زندگی کنید بسیار مناسب است. توگبرو بودن من را از عصبی بودن مصون نمی کند ، تعدادی از تحسین های بانوی من هنوز انگیزه عصبی را در من به وجود می آورند و من نمی توانم به یک تسخیر ناامیدکننده بپردازم.

آن روزها ، Promescent کاملاً روی کمربند ابزار من است.

آیا واقعاً Promescent کار می کند؟
آنها همه این چیزها را درمورد اینکه چقدر عالی است و چگونه توسط مطالعات بالینی مورد حمایت قرار می گیرند ، گچ زدند. این همه خوب و خوب است ، اما من برای خودم می دیدم که در اینجا چه می گذرد.

متأسفانه ، من در این نزدیکی تورجت تمایل ندارم ، من کاملاً در این سفر تفریحی تکی خواهم بود.

بعد از خواندن دستورالعمل ها زمان آن فرا رسید. من با دقت دو اسپرز را روی زیر دستگیره خود قرار دادم و آن را مالیدم. انتظار 5 - 5 دقیقه ای که برای شروع آن فراهم شد یک حوصله مطلق بود ، این تنها چیزی است که باید به خاطر علم به پایین بیاید. صادقانه بگویم ، من نمی دانستم چه انتظاری دارم. مور مور؟ حسی بسیار قابل توجه؟ نظری ندارم!

بعد از گذشت ده دقیقه انتظار کامل ، هیچ حسی برای صحبت از آن وجود نداشت ، به من اطلاع دهید که اسپری کار می کند یا هر چیزی که واقعاً تغییر کرده است. به نظر می رسید که چیزی به جز یک سیم پیچ خوب باعث نمی شود که استراحت کند یا خیر ، این اسپری باعث شده است تا ادعاهای جدی خود را تأیید کند.

بنابراین ، من یک رفتار دقیق و با دقت را شروع می کنم ، قطعاً این تجربه را به طور کامل تغییر داد. این بی حسی نیست همان روشی که شما انتظار دارید یک دندانپزشک انجام دهد ، مانند آن شدت است که می دانید در حالت آماده سازی شما تقریباً تمام شده است به جای 10 عادی شما به یک کنترل 6-7 تسکین یافته بود. d انتظار داشته باشم از آنجایی که فقط در یک ناحیه کوچک اعمال می شود ، بیشتر قسمت های عصبی من هنوز با ظرفیت کامل شلیک می شدند.

خوب ، این تنها چیزی است که می توانم بعد از امتحان کردن بگویم. من توانستم 10-15 دقیقه بهتر از حد معمول دوام بیاورم و مسائل را حفظ کنم. می گویم پاک سازی بسیار شدیدتر از حد معمول بود. اگر من تا به حال قرار ملاقات داشته ام که طول عمر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد ، شما می دانید که خسته کننده نیستید.

اسپری ، حفره ، چلپ چلوپ!

 

منبع : فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • محمد محمد زاده

بررسی اسپری تأخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی