معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر اولین بار است که از حلقه خروس استفاده می کنید ، به مدت 5 یا 10 دقیقه به آن تست انفرادی بدهید تا خود را با احساس سازگار کرده و از درست بودن تناسب اطمینان حاصل کنید. حلقه خروس مناسب باید اندازه نعوظ شما را فقط کمی افزایش دهد و هیچ درد و ناراحتی ایجاد نکند. برای تجربه یک حلقه خروس بدون نگرانی مراحل زیر را دنبال کنید.

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور
آماده کردن. برخی از حلقه های خروس می توانند موهای عانه را جمع کنند ، بنابراین ممکن است بخواهید موهای عرم خود را قبل از استفاده اصلاح کنید.

آن را روان کنید مقداری لوب بر روی آلت تناسلی و بیضه ها یا داخل حلقه بمالید تا همه چیز روان پیش برود. اگر از حلقه خروس سیلیکون استفاده می کنید ، حتماً از روغن پایه (نه پایه سیلیکون) استفاده کنید.

زمان آن رسیده است. حلقه های کششی خروس را می توانید در هر زمان از نعوظ قرار دهید ، اما اگر نیمه قامت باشید آسان ترین روند این کار است. با استفاده از یک یا دو انگشت از هر دست ، حلقه را در زیر و پشت بیضه هایتان کشیده ، سپس روی آلت تناسلی خود و به سمت بالا در مقابل بدن قرار دهید. به آرامی تنش را آزاد کرده و انگشتان خود را بیرون بیاورید. اکثر حلقه های کششی خروس را می توان فقط در اطراف شاخه آلت تناسلی پوشید ، اگرچه ممکن است از این طریق کاملاً کارآمد نباشند.

حلقه های خروس جامد باید قبل از ایستادن کامل استفاده شود. بیضه های خود را یک به یک از حلقه رها کنید ، سپس آلت تناسلی خود را به سمت پایین جمع کرده و از حلقه راحت کنید در حالی که حلقه را به سمت عقب می کشید.

برو شهر! اگر به صورت انفرادی پرواز می کنید ، خود ارضایی کنید و چرخش حلقه را تجربه کنید. اگر می خواهید در هنگام رابطه جنسی با استفاده از حلقه خروس ارتعاشی ، کلیتورز شریک خود را تحریک کنید ، سعی کنید بدن خود را موازی همسرتان نگه دارید و با آنها در مورد زاویه تماس بگیرید. رانش های کم عمق و انگشت باید حلقه را در تماس با کلیتور قرار دهد. موقعیت خوب دیگر دختر گاوچران است ، جایی که شریک زندگی شما می تواند با سرعت خود در برابر حلقه خروس چرخ کند.

مراقب باش. انگشتر را بیش از آنچه که راحت هستید نپوشید. ما بیش از 25 دقیقه توصیه نمی کنیم. اگر هرگز احساس ناراحتی یا از دست دادن احساس کردید ، بلافاصله حلقه را بردارید. استفاده بیش از حد از حلقه خروس می تواند به مویرگها آسیب برساند و آلت تناسلی را کبود کند و هیچ کس این را نمی خواهد!

بعد از اتمام کار ، حلقه را بردارید. حلقه های کششی را می توان به راحتی از پشت و خارج دستگاه تناسلی کشید. اگر انگشتر جامدی به پا کرده اید ، قدم هایی را که برای بستن آن برداشته اید معکوس کنید: آلت تناسلی خود را از داخل حلقه عقب برانید ، بیضه ها را دنبال کنید.

پاک کردن. در صورت وجود ، باتری ها را از حلقه خروس خود خارج کنید. حلقه خروس خود را حتماً پاک کنید. صابون ضد باکتری و آب باید کلاهبرداری را انجام دهند. حلقه خروس خود را در مکانی تاریک و خنک نگهداری کنید و باتری ها را برای دفعه بعدی در این نزدیکی نگه دارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی