معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در دوز توصیه شده ، در صورت عدم وجود عوارض جانبی اسپری لیدوکائین حداقل است. با این حال ، در صورت استفاده بیش از حد از اسپری ، می توانید عوارض جانبی اسپری لیدوکائین را تجربه کنید. برخی از رایج ترین عوارض جانبی اسپری لیدوکائین عبارتند از:

از دست دادن موقتی حساسیت ، که می تواند منجر به مشکل در حفظ نعوظ در طول رابطه جنسی یا رابطه جنسی نافذ شود
تحریک پوست و / یا احساس سوزش
بی حسی بیش از حد به دلیل استفاده بیش از حد از اسپری
در ابتدا با استفاده از دوز کمی از دارو قبل از افزایش تدریجی دوز بر اساس تجربه و نتایج ، می توان از بسیاری از عوارض اسپری لیدوکائین جلوگیری کرد.

اگر شریک زندگی شما باردار است می توانید از اسپری لیدوکائین استفاده کنید؟
لیدوکائین یک داروی FDA از نوع B است ، به این معنی که برای استفاده در دوران بارداری ایمن نبوده است. به همین دلیل ، در صورت بارداری همسرتان بهتر است از استفاده از اسپری های لیدوکائین یا سایر محصولات لیدوکائین خودداری کنید.

آیا استفاده از اسپری لیدوکائین با ویاگرا و سایر داروهای ED بی خطر است؟
لیدوکائین و ویاگرا (سیلدنافیل) موضعی با یکدیگر تداخل ندارند و استفاده همزمان بی خطر محسوب می شوند. برخی مطالعات استفاده از ویاگرا و لیدوکائین موضعی را به عنوان درمانی برای PE بدون هیچگونه تأثیر منفی گزارش شده بررسی کرده اند.

اثر اسپری لیدوکائین چه مدت طول می کشد؟
اثرات لیدوکائین می تواند تا چند ساعت ادامه داشته باشد.بهترین اسپری تاخیری بیشتر اوقات ، بعد از استفاده از اسپری لیدوکائین روی آلت تناسلی مرد ، تقریباً یک ساعت متوجه اثرات بی حسی آن می شوید.

آیا باید اسپری لیدوکائین را در حالت ایستاده یا شل استفاده کنید؟
می توانید اسپری لیدوکائین را در حالی که آلت تناسلی شما به حالت ایستاده یا شل است ، استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اسپری را به سر و شافت آلت تناسلی خود بزنید ، زیرا این نواحی در هنگام رابطه جنسی و نفوذ حساس ترین مناطق هستند.

آیا اسپری لیدوکائین برای رابطه دهانی بی خطر است؟
تا زمانی که همسرتان حساسیت به لیدوکائین نداشته باشد ، اسپری لیدوکائین برای رابطه دهانی بی خطر است. علاوه بر اینکه به مدت 10 تا 15 دقیقه پس از استفاده از اسپری صبر کردید ، باید آلت تناسلی خود را با حوله مرطوب پاک کنید یا دوش بگیرید تا قبل از رابطه جنسی دهانی ، اسپری اضافی را بشویید.

آیا می توانید از اسپری لیدوکائین با روان کننده استفاده کنید؟
استفاده از اسپری لیدوکائین با روان کننده جنسی کاملاً بی خطر است. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام رابطه جنسی 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا اطمینان حاصل شود که اسپری م effectiveثر است و باقی مانده اسپری را قبل از فعالیت جنسی شستشو دهید.

آیا اسپری لیدوکائین می تواند حساسیت را برای شریک زندگی شما کاهش دهد؟
به شرطی که 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی منتظر بمانید ، غیر معمول است که اسپری های لیدوکائین تاثیری بر میزان حساسیت شریک زندگی شما در حین رابطه جنسی دارند. اطمینان حاصل کنید که قبل از رابطه جنسی ، هرگونه اسپری اضافی را بشویید تا خطر انتقال لیدوکائین موضعی به همسرتان کاهش یابد.

آیا اسپری لیدوکائین از بارداری یا بیماری های مقاربتی محافظت می کند؟
اسپری لیدوکائین نوعی پیشگیری از بارداری نیست و نمی توان از آن برای جلوگیری از بارداری استفاده کرد. همچنین هیچ گونه محافظتی در برابر بیماریهای مقاربتی ایجاد نمی کند ، بدین معنی که برای ایمن ماندن می خواهید از کاندوم یا شکل دیگری از محافظت استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی