معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در هند ، آموزش جنسی مسئله ای است که در آن هنوز مردم صحبت کردن درباره آن کثیف تلقی می شوند. به خصوص بسیاری از افراد طرفدار صحبت در مورد سکس در مقابل کودکان نیستند. حتی اگر شما یا ما از صحبت کردن در مورد سکس در مقابل بچه ها دریغ کردیم ، اما واقعیت این است که امروزه کودکان در این همه چیز کنجکاو هستند و اکنون آنها در این زمینه از والدین خود سوال نمی کنند. هستند به همین دلیل ما این راهنمای آموزش جنسی را برای شما آماده کرده ایم: اطلاعات جنسی ، آموزش جنسی برای نوجوانان ، والدینی که به فرزندان خود آموزش جنسی می دهند ، آموزش جنسی برای زوج های متاهل و آموزش جنسی در مدارس گفته اند

امروزه کودکان بیشتر و بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند و مطالب مرتبط با رابطه جنسی را به راحتی دریافت می کنند. در چنین شرایطی ، اگر کودک از هرگونه سؤالی که مربوط به جنس باشد ، از والدین سؤال می کند ، پس والدین عرق می کنند. آنها درک نمی کنند که چگونه می توانند به سؤال کودک پاسخ دهند یا چطور با آنها در این رابطه صحبت کنیم. این چیزی کم از چالش برای آنها نیست. بنابراین ، در مقاله امروز ما به شما می گوییم چگونه کودک خود را از آموزش رابطه جنسی آگاه کنید ، اما قبل از هر چیز بدانید که آموزش جنسی یعنی آموزش جنسی چیست و چرا آموزش جنسی برای کودکان مهم است.

فهرست مطالب

1. آموزش جنسی چیست - آموزش جنسی به زبان هندی چیست
2. چرا آموزش جنسی در هند اهمیت دارد - اهمیت آموزش جنسی در هند به هندی
3. چرا آموزش جنسی در سن مناسب اهمیت دارد؟ - چرا آموزش جنسی در سن مناسب به زبان هندی اهمیت دارد
4. هدف از آموزش جنسی در کودکان - هدف از آموزش جنسی در کودکان به زبان هندی است
5- چرا نیاز به آموزش جنسی وجود دارد - دلیل آموزش جنسی در کودکان به زبان هندی
6. آموزش جنسی در مدارس - آموزش جنسی در مدارس
7. آموزش جنسی برای والدین - آموزش جنسی برای والدین به زبان هندی
8- با توجه به سن خود در مورد رابطه جنسی با کودکان صحبت کنید - در مورد رابطه جنسی با توجه به سنشان به زبان هندی با بچه ها صحبت کنید
9. سؤالات مورد انتظار مربوط به آموزش جنسی - سوالات مورد انتظار مربوط به آموزش جنسی
10. نکاتی برای صحبت با کودکان در مورد رابطه جنسی - نکاتی برای صحبت با بچه ها در مورد رابطه جنسی به زبان هندی

آموزش جنسی فرایندی است که معلمان مدرسه و والدین در خانه اطلاعات جنسی را به فرزندان در حال رشد می دهند. تا بتواند از فعالیت جنسی ، روابط نزدیک و هویت جنسی خود آگاه باشد. این اقدام درک خوبی از کودکان در رابطه با روابط جنسی به کودکان می دهد که به آنها امکان می دهد در آینده تصمیمات جنسی بگیرند.

با توجه به آموزش جنسی ، بخشنامه ای از طرف سازمان بهداشت جهانی صادر شده است که لازم است آموزش جنسی در مدرسه به کودکان 12 سال و بالاتر ارائه شود. در یک نظرسنجی مشخص شده است که کودکانی که معلمان آموزش جنسی داده اند ، به سن مناسب خود می روند و رابطه جسمی برقرار می کنند ، که این نیز به روش ایمن انجام می شود.

آموزش جنسی یک روش آموزشی در مورد موضوعات مربوط به رفتارهای جنسی انسان است ، از جمله مسئولیت ها و روابط عاطفی ، فعالیت های جنسی ، سن رضایت جنسی ، آناتومی جنسی انسان ، حقوق تولید مثل ، سن تولید مثل ، کنترل تولد ، رابطه جنسی ایمن و پرهیز جنسی. حاوی اطلاعات مربوط به موارد مرتبط با آن است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، آموزش جنسی که شامل همه این جنبه ها است ، به عنوان آموزش جامع جنسی شناخته می شود. راه های مشترک برای به دست آوردن آموزش جنسی ، مراقبت از کودک ، والدین و برنامه های رسمی مدرسه است. در بسیاری از فرهنگهای سنتی ، به دختران و پسران نوجوان هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با مسائل جنسی داده نمی شد ، جایی که بحث در مورد رابطه جنسی ، ممنوع تلقی می شد.

(بیشتر بخوانید - اطلاعات در مورد آموزش جنسی ...)

چرا آموزش جنسی در هند مهم است - اهمیت آموزش جنسی در هند به هندی
مباحث و مباحث بسیاری در مورد اهمیت آموزش جنسی وجود داشته است که باید در مدرسه عملی شود. برخی مخالف آن هستند و برخی افراد ضمن تحقق نیاز آن ، سیگنال سبز داده اند. آموزش جنسی در کودکان به آنها درباره جنسیت ، تغییر در بدن و تمام این چیزهایی که باید قبل از شروع بلوغ بدانند ، می آموزد. آموزش جنسی می تواند چیزهای زیادی را در مورد بدن خود به کودکان بیاموزد ، ضمن اینکه آنها را نیز گمراه می کند. به گفته کارشناسان ، دلیل اصلی افزایش علاقه کودکان به رابطه جنسی است.

به دلیل داشتن مواد مستهجن موجود در اینترنت و گرایش جوانان به اینترنت ، علاقه به رابطه جنسی در کودکان افزایش یافته است. حتی امروز ، در جامعه ما ، اگر کودکان از والدین در مورد رابطه جنسی سؤال کنند ، والدین با شرم قرمز می شوند و از آنها عصبانی می شوند. در چنین شرایطی ، کودکان با کمک اینترنت و مجلات ، پاسخ سوالات مربوط به رابطه جنسی را پیدا می کنند. در این اطلاعات آنها اطلاعاتی کسب می کنند ، اما ناقص هستند. بعضی اوقات ، به دلیل این اطلاعات ناقص ، کودکان نیز شروع به برقراری روابط جسمی می کنند. بهتر است کنجکاوی کودک در مورد رابطه جنسی در مدرسه اصلاح شود یا والدین باید سعی کنند با توجه به سن خود ، آموزش جنسی را به زبان مناسب ارائه دهند.

به گفته کارشناسان رابطه جنسی ، اگر در مدرسه به کودکان جنبه های مربوط به رابطه جنسی در مدرسه آموزش داده شود ، به هیچ وجه با سوء رفتار مواجه نمی شوند. هیچ مشکلی در رابطه جنسی نمی تواند به هیچ وجه بر آنها تأثیر بگذارد. آموزش جنسی خصوصاً برای دختران بسیار مهم است.

(بیشتر بخوانید - آموزش فعالیت جنسی و تمایلات جنسی ...)

چرا آموزش جنسی در سن مناسب اهمیت دارد؟ - چرا آموزش جنسی در سن مناسب به زبان هندی اهمیت دارد
رابطه جنسی هنوز در هند تابو محسوب می شود ، اما هیچ کس نمی تواند این حقیقت را که یک ضرورت جسمی برای بدن انسان است ، انکار کند. بنابراین برای همه مهم است که در سن مناسب از آموزش جنسی آگاه باشند زیرا واقعاً می تواند ذهنیت زندگی و جامعه مردم را تغییر دهد. آموزش جنسی به بررسی باورهای مرتبط با رابطه جنسی کمک می کند و در عین حال فرد را قادر می سازد سلامت و روابط جنسی خود را مدیریت کند.

تهیه آموزش جنسی در سن مناسب حائز اهمیت است که طیف گسترده ای از موضوعات مانند هویت جنسیت ، بهداشت جنسی ، بهداشت ، کنترل تولد ، عفونت های مقاربتی ، تصویر بدن ، تصمیم گیری و غیره را در بر می گیرد. . لحظه ای که کودک شروع به زیر سوال بردن اندام های مخفی بدن خود می کند.

(بیشتر بخوانید - آغاز بزرگسالی و مسئولیت والدین…)

هدف از آموزش جنسی در کودکان - هدف از آموزش جنسی در کودکان به زبان هندی است
هدف این است که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به رفتارهای جنسی ، صمیمیت ، پیشگیری از بیماریهای جنسی ، بارداری و ایمنی ، تصویری واضح از سلامت جنسی و بهداشت ارائه دهد. سلامت جنسی به معنای این نیست که فرد از بیماری رنج نبرد ، بلکه از نظر جنسی از نظر جسمی ، عاطفی ، روحی و اجتماعی سالم است.

در دوران نوجوانی ، آموزش جنسی با هدف ارائه بیشترین اطلاعات در مورد رابطه جنسی ، در چه سنی فرد تغییراتی را در بدن ، روانشناسی و رفتار خود تجربه می کند. بنابراین ، هدف اصلی آموزش سکس کمک به ذهن جوان برای درک جنسی است تا بتوانند در زندگی خود تصمیمات سالمی بگیرند.

چرا نیاز به آموزش جنسی وجود دارد - دلیل آموزش جنسی در کودکان به زبان هندی
چرا نیاز به آموزش جنسی وجود دارد - دلیل آموزش جنسی در کودکان به زبان هندی

آموزش جنسی به دلایل مختلف مورد نیاز است.آموزش جنسی به دلایل مختلف از جمله:

در زمان بزرگسالی ، نوجوانان باید از نظر جسمی تغییرات بدن خود را بدانند. این تنها با ارائه آموزش مناسب جنسی ممکن است.
نه تنها دختران بلکه پسران نیز باید از قاعدگی آگاه باشند تا هر دو جنس بتوانند به راحتی آن را به عنوان یک پدیده طبیعی که در بدن دختر اتفاق می افتد بپذیرند. علاوه بر این ، آنها همچنین باید در مورد لنت های بهداشتی و تامپون ها بدانند.
آموزش جنسی برای آگاهی از بارداری ، بیماریهای مقاربتی (STD) و ویروس نقص سیستم ایمنی بدن (HIV) لازم است تا جوانان بتوانند مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند و در مورد رابطه جنسی تصمیمات بهتری بگیرند.
دختران و پسران باید درباره پیشگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن بدانند.
همچنین آموزش آنها در مورد تجاوز ، تعرض ، رضایت جنسی و سوء استفاده جنسی بسیار مهم است.
(بیشتر بخوانید - چگونه از آزار جنسی جلوگیری کنیم ...)

آموزش جنسی در مدارس

آموزش جنسی در مدارس باید شامل موضوعاتی از قبیل باروری ، بیماریهای مقاربتی ، گرایش جنسی ، HIV / ایدز ، پرهیز از بارداری ، پیشگیری از بارداری ، بارداری ، سقط جنین و فرزندپروری باشد. این کلاس به کودکان از کلاس 7 تا 12 آموزش داده می شود ، اگرچه برخی از این موضوعات را می توان به دانش آموزان کلاس 4 نیز آموزش داد. قوانین مختلفی در مورد نحوه آموزش آموزش جنسی وضع شده است.

در بیشتر مناطق هندوستان ، مدارس درخواست رضایت والدین در مورد مشارکت فرزندشان در کلاس هایی را دارند که برای آموزش جنسی برگزار می شوند. تمرکز اصلی آموزش جنسی در مدارس ، آگاهی کودک از مسائل مربوط به سلامت جنسی مانند بارداری نوجوانان و بیماریهای مغزی مغزی است. تحقیقات نشان می دهد که بیشتر خانواده ها از ایده ارائه آموزش جنسی به فرزند خود در مدارس پشتیبانی می کنند.

(بیشتر بخوانید - اهمیت آموزش جنسی در مدارس ...)

آموزش جنسی برای والدین
والدین احساس راحتی نمی کنند در مورد رابطه جنسی با فرزندان خود صحبت کنند. او پاسخ دادن به سؤال فرزند خود در مورد رابطه جنسی را عجیب می داند ، با این وجود نباید از این موضوع اجتناب کرد. والدین مسئول ایجاد احساسات سالم در مورد تغییرات جسمی در فرزند خود هستند. این مهم است که به فرزند خود بگویید که با بالغ شدن بدن آنها چگونه تغییر خواهد کرد. مباحثی مانند نعوظ آلت تناسلی ، بلوغ ، قاعدگی و خودارضایی باید با فرزندتان بحث شود.

والدین باید هنگام صحبت درباره خواسته های جنسی و رفتار با فرزند خود اطمینان یابند. اگر چنین مباحثی بدون تردید مورد بحث قرار گیرد ، می تواند با بزرگ شدن کودک به تصمیم گیری های مسئولانه و سالم کمک کند. والدین همچنین باید به فرزندان خود در مورد مفهوم ، بیماریهای مقاربتی و روشهای کنترل تولد بیاموزند.

با توجه به سن خود با کودکان در مورد رابطه جنسی صحبت کنید - در مورد رابطه جنسی با توجه به سنشان به زبان هندی با بچه ها صحبت کنید
با توجه به سن خود با کودکان در مورد رابطه جنسی صحبت کنید - در مورد رابطه جنسی با توجه به سنشان به زبان هندی با بچه ها صحبت کنید

برای شروع روند مکالمه با کودکان در مورد رابطه جنسی ، اول از همه اسم قسمت های خصوصی آنها را هنگام استحمام از سنین جوانی به آنها بگویید. آلت تناسلی ، ولو ، واژن ، نوک سینه ها کلماتی هستند که همه کودکان باید بدانند. با کودکان آشکارا صحبت کنید و به آنها اطلاعات صحیحی بدهید. می توانید با کودکان تا دو سالگی صحبت کنید. در زیر ما به شما می گوییم که چگونه با توجه به سن کودکان در مورد رابطه جنسی صحبت کنید.

آموزش جنسی برای کودکان 0 تا 2 سال
در این گروه سنی ، از روزهای کودکی نام بخش هایی از بدن را به فرزندان خود یاد دهید. به جای استفاده از نام اشتباه ، همیشه اسم صحیح قسمت های بدن را به کودکان بگویید. از دو سالگی می توانید در مورد قسمت های خصوصی با کودکان صحبت کنید ، تا با گذشت زمان بتوانند با آنها آشنا شوید. به او بگویید که چرا ارگان خصوصی خصوصی خوانده می شود. کودکان نوپا ، یعنی کودکان خردسال دوست دارند برهنه شوند. در چنین شرایطی به آنها بیاموزید که نشان دادن یا لمس کردن اجزای بدن در ملاء عام خوب تلقی نمی شود.

آموزش جنسی برای کودکان 3-5 ساله
این سن است که کودک شروع به شناختن بدن خود می کند. هنگامی که فرزند شما پیش دبستانی را شروع کرد ، کنجکاو است که بداند تفاوت دختر و پسر در چیست. در این مدت ، اگر می بینید فرزندانتان در حال لمس اعضای بدن خود هستند یا در این رابطه صحبت می کنند ، وحشت نکنید ، بلکه آنها را متقاعد کنید که انجام این کار صحیح نیست. شما می توانید هنگام استحمام از فرزند خود در مورد اعضای شخصی خود بگویید. اگر کودک در این مدت هر سؤالی را پرسید ، جواب درست را به او بدهید. موکول نکنید.

آموزش جنسی برای کودکان 6-9 ساله
با این سن کودک در مورد تمام قسمت های بدن می آموزد. در این زمان باید به فرزندان خود بیاموزید که چگونه از سوءاستفاده جنسی اجتناب کنند. از اندامهای خصوصی خود الهام بگیرید تا خودش را تمیز کند و اهمیت انجام این کار را به او بگویید.

آموزش جنسی برای کودکان 10 تا 12 ساله
در سن 10 تا 12 سالگی ، یا کودک ممکن است از صحبت کردن در مورد رابطه جنسی دریغ کند یا ممکن است خیلی مایل به دانستن درباره آن باشد. با گفتن او در مورد تغییرات هورمونی ، عاطفی ، جسمی ، او را برای بلوغ آماده کنید. مثل اینکه می توانید در مورد چرخه قاعدگی با دخترتان صحبت کنید. این امر او را برای هرگونه ناراحتی ناشی از دوره ها آماده می کند. کودکان در این سن شروع به درک زیادی می کنند ، بنابراین به آنها درباره پورنو و پیامدهای آن بگویید. به او بگویید که می توانند از طریق مجلات ، اینترنت و کتاب ها اطلاعات مربوط به موضوعات مربوط به رابطه جنسی را بدست آورند.

(بیشتر بخوانید - چگونه با کودک در مورد پورنو صحبت کنیم؟)

سؤالات مورد انتظار مربوط به آموزش سکس - سؤالات مورد انتظار مربوط به آموزش جنسی
سؤالات مورد انتظار مربوط به آموزش سکس - سؤالات مورد انتظار مربوط به آموزش جنسی

در اینجا لیستی از برخی از سؤالاتی که فرزندانتان می توانند از شما بپرسند ، آورده شده است.

کودک چگونه است - چگونه نوزادان به زبان هندی ساخته می شوند
این سؤال اغلب توسط کودکان خردسال مطرح می شود. بسیاری از والدین از شنیدن این سؤال شوکه می شوند و می گویند بچه ها از مغازه بیمارستان خریداری می کنند. اما به جای دادن چنین پاسخی ، اگر به او بگویید اسپرم آزاد شده از بدن پدر و تخم موجود در بدن مادر یافت می شود ، پس از آن در کودک رشد می کند و بدین ترتیب کودک متولد می شود. بنابراین شما همچنین می توانید اطلاعات جنسی راجع به چیزها بدهید و کنجکاوی کودک نیز آرام می شود.

رابطه جنسی ایمن چیست - رابطه جنسی ایمن چیست
وقتی کودک شما سؤال می کند که رابطه جنسی ایمن چیست ، باید خیلی راحت به آن پاسخ دهید. به او بگویید چه اتفاقی می افتد اگر دختری بدون استفاده از کاندوم رابطه جنسی با پسری داشته باشد. شما به او می گویید که انجام این کار می تواند باعث بیماری های مقاربتی مانند HIV شود. اگر احتیاط انجام نشود ، می تواند کشنده باشد.

دوره ها چیست - چرخه قاعدگی به چه معنی است
اغلب کودکان این سؤالات را به مادرشان می پرسند. بسیاری از مادران با بیان اینکه در این مدت بیمار می شوند ، معترض هستند. اما با گفتن چنین چیزی کودک را گیج نکنید ، بلکه به او بگویید که این یک چرخه قاعدگی است. وقتی دختری به بلوغ می رسد ، این چرخه را شروع می کند. در این دوره یک دختر خونریزی دارد و همچنین می تواند گرفتگی معده و ناراحتی جسمی داشته باشد.

آیا اگر دختر پسری دختر را ببوسد ، دختر باردار خواهد شد - اگر یک دختر به زبان هندی بوسه کند ، دختر باردار خواهد شد
این سوال در ذهن کودکان شایع است که ناشی از افسانه های بسیاری است. هر وقت کودکتان چنین سؤالی را پرسید ، به او بگویید که چه حامله نشود. به او بگویید که دختر تنها می تواند باردار شود وقتی تخم او پس از قرار گرفتن در معرض اسپرم آزاد شده توسط پسر پس از مقاربت جنسی بارور شود.

اگر پرده بکارت من هنگام بازی یا دوچرخه سواری شکسته شود ، آیا بکارت خود را از دست خواهم داد؟
این سؤال اغلب در ذهن دختران به وجود می آید ، به خصوص قبل از ازدواج ، دختران از این سوال بسیار می ترسند. اما این اسطوره است که باید ریشه کن شود. شما به آنها می گویید که همه این چیزها شنیده می شود. در واقع افراد تنها بکارت خود را بعد از مقاربت از دست می دهند. بله ، انجام هر فعالیتی مانند بازی ، دویدن یا دوچرخه سواری می تواند پرده بکارت را بشکند اما هیچ ارتباطی با از دست دادن بکارت ندارد.

(بیشتر بخوانید - اطلاعات و کار دستگاه تناسلی مردانه ...)

نکاتی برای صحبت با کودکان در مورد رابطه جنسی - نکاتی برای صحبت با بچه ها در مورد رابطه جنسی به زبان هندی
نکاتی برای صحبت با کودکان در مورد رابطه جنسی - نکاتی برای صحبت با بچه ها در مورد رابطه جنسی به زبان هندی

در اینجا پیشنهادات چگونگی صحبت با کودکان در موضوعات مربوط به رابطه جنسی ارائه شده است. این نکات به شما در گفتگو با کودکان در مورد موضوعات جنسی کمک زیادی خواهد کرد.

اطلاعات صحیحی در مورد رابطه جنسی به کودکان بدهید
بسیاری از والدین از پاسخ دادن به سؤالات در مورد سؤالات خودداری می کنند. اما این کار را نکنید ، در مورد مسائل جنسی آشکارا با کودکان صحبت کنید و اطلاعات صحیحی به آنها بدهید. اگر جواب سوال آنها را نمی دانید ، به جای ایجاد داستانهای خیالی ، با آنها بنشینید و کمی جستجو کنید. این همچنین باعث می شود کودک متوجه شود چقدر مهم است که درباره آن صحبت کند.

هنگام صحبت با کودکان در مورد رابطه جنسی ، وحشت نکنید
اگر کودک شما همیشه در مورد رابطه جنسی سؤال می کند ، وحشت نکنید. بلکه باید احساس افتخار کنید که فرزند شما در این رابطه راحت با شما صحبت می کند. از پاسخ دادن به این سوال خودداری کنید ، بلکه صادقانه به آن پاسخ دهید. اگر جواب را نمی دانید ، پس به او بگویید که در این زمینه به برخی تحقیقات نیاز است. با این حال ، قبل از پاسخ دادن از او بپرسید که چرا می خواهد یا می خواهد بداند. دلیل کنجکاوی او چیست؟

برای قسمت های بدن از کلمات صحیح استفاده کنید
والدین معمولاً از کلمات ناز برای قسمت خصوصی کودک استفاده می کنند. این امر به این دلیل است که با استفاده از کلمات صحیح ، بسیاری از اوقات کودکان شروع به فکر کردن قسمت های خصوصی خود به عنوان کثیف می کنند و این چیز نیز می تواند باعث خجالت آنها شود. اما می توانید سعی کنید آنها را به درستی توضیح دهید.

در مورد آموزش جنسی با کودکان مثبت صحبت کنید
شما باید هنگام صحبت کردن در مورد رابطه جنسی با فرزند خود از صحبت های منفی خودداری کنید. در ذهن او نسبت به رابطه جنسی رابطه مثبت داشته باشید. درمورد قسمت خوب آن ، توضیح دهید که خطرات احتمالی بیماریهای مقاربتی و بارداری ناخواسته چیست.

کودک را درک کنید
کودکان در دوران بلوغ دچار تحولات ذهنی و جسمی زیادی می شوند که برای آنها کمی چالش برانگیز است. به عنوان والدین وظیفه شما این است که احساسات کودک را در دوران بلوغ درک و حمایت کنید.

از بچه ها بخواهید سوالات مربوط به رابطه جنسی بپرسند
کودک خود را تشویق کنید که هرگونه سؤال مربوط به رابطه جنسی را مطرح کند. زیرا اگر او از صحبت با شما می ترسد ، قطعاً جواب دوستان یا اینترنت را پیدا می کند ، پس از آن ممکن است با مشکلات بسیاری روبرو شود. در چنین شرایطی برای شما بسیار مهم است که در کنار او باشید. به او بگویید که او می تواند هر آنچه را که می خواهد بداند از شما سؤال کند. با دقت به آنچه کودک شما به شما می گوید گوش دهید. بعد از گوش دادن از او سؤال کنید. از او بپرسید که در چنین شرایطی خودش را چه می توانست انجام دهد.

صرف نظر از اینکه افراد در مورد آموزش جنسی موافق یا موافق باشند ، به کودکان اطلاعاتی را می دهد که برای درک مثبت بدن آنها ضروری است. آموزش رابطه جنسی باید به طور ایده آل در خانه آغاز شود ، بنابراین وظیفه همه والدین است که به سؤالات مربوط به آموزش جنسی به کلام صحیح به کودک پاسخ دهند.

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • محمد محمد زاده

آموزش جنسی برای کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی