معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

Blowjobs بسیار خنده دار و لذت بخش هستند! طبق یک تحقیق ، 70 درصد از زوجین این را بیشتر از رابطه جنسی معمول دوست دارند. مخصوصاً زنان! به همین دلیل امروز در حال صحبت کردن در مورد این هستیم که آیا واژن زن باید لیز شود یا خیر. جوانان امروز در مورد رابطه جنسی تصورات غلط زیادی دارند. قبل از رابطه جنسی باید دانست که چه کاری انجام دهیم و چه نکنیم. از آنجا که داشتن رابطه جنسی به روش نادرست یا ناایمن ، خطر ابتلا به بیماری های جنسی وجود دارد ، هر زن و زن علاقه ی متفاوتی به رابطه جنسی دارند. بنابراین باید بدانید که لیسیدن واژن در هنگام رابطه جنسی دهانی بی خطر است؟ ما در مورد این صحبت می کنیم که آیا واژن زن باید با زبان لیز شود یا خیر.

1. چگونگی مکنده شدن مهبل (واژن) در هنگام عضلات دهانی - چگونگی مکیدن مهبل (واژن) در طی عضلات زن به زبان هندی
2. آیا مکیدن مهبل ایمن است؟ - آیا لیسیدن واژن ایمن است؟

چگونگی مکنده مهبل (واژن) در طی عضلات زن - چگونه واژن در طی عضلات زن به زبان هندی مکیده می شود
چگونگی مکنده مهبل (واژن) در طی عضلات زن - چگونه واژن در طی عضلات زن به زبان هندی مکیده می شود

واژن چگونه مکیده و لیز می شود؟ دمیدن با یک زن به معنای لیسیدن ، بوسیدن و نوازش کردن کونش با زبان و لبهایش است. روش های زیادی برای لیسیدن واژن وجود دارد. و این می تواند برای زوج های مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال قسمت بالایی واژن را با زبان لیس بزنید و نوازش کنید یا قسمت داخلی ولو را به آرامی لیس کنید. همچنین می توانید از زبان و انگشتان خود در حین عمل زنان استفاده کنید.

(بیشتر بخوانید - واژن را از این طریق لمس کنید تا سریع دختر را تحریک کنید ...)

آیا مکیدن مهبل ایمن است؟ - آیا لیسیدن واژن ایمن است؟

از نظر HIV بسیار کم خطرتر است. از نظر تئوری انتقال امکان پذیر است اما روش خوبی برای انتقال HIV نیست. زوج هایی که در آن مورد مطالعه قرار گرفته است که در آن یکی از همسران مبتلا به ویروس HIV بوده و دیگر آن ها هیچ موردی از انتقال ویروس HIV به دلیل کونینیلینگوس (لیسیدن واژن) را شناسایی نکرده اند.

حضور احتمالی HIV در مایعات واژن و خون قاعدگی ممکن است به پتانسیل نظری منجر شود. با این حال ، دهان بسیار بزرگ است و سلولهای نسبتاً کمی دارد که در برابر عفونت HIV آسیب پذیر هستند.

در مورد مرد مثبت HIV ، لیسیدن واژن زن و قرار دادن زن در معرض خطر ، بسیار غیرقابل تصور است. هیچ موردی گزارش نشده است ، حتی اسناد ضعیف نیز از این امر پشتیبانی نمی کنند.

اما لازم به یادآوری است که سایر عفونت های مقاربتی از طریق رابطه جنسی دهانی قابل عبور است. STI های تبخال ، سیفیلیس و گونوره در این روش بیشتر منتقل می شوند. هنگامی که در دهان مرد تاول وجود دارد ، آنگاه رابطه جنسی دهانی می تواند باعث عفونت شود. برای جلوگیری از این عفونت ها و مشکلات ، به Safe Oral اهمیت دهید.

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • محمد محمد زاده

لیسیدن واژن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی