معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پراکاش کوتاری ، روانشناس

سؤال: یک ماه است که ازدواج من بوده است. برای جلوگیری از ترشح زودرس ، من سعی کردم از کاندوم اسپری و تأخیر استفاده کنم ، اما به محض اینکه این اعمال را کردم ، قسمت تنش در قسمت خصوصی من متوقف شد. برای مقابله با این مشکل چه باید کرد؟

نظر برتر
آیا داپوکستین عوارض جانبی ندارد؟
دیپور گور
مشاهده همه نظرات نظرات خود را بنویسید
جواب: ممکن است. بعضی اوقات با استفاده از آنها قسمت جلوی قسمت خصوصی کاملاً بی حس می شود. در اسپری های بی حسی از نظر درصد گزینه های زیادی وجود دارد. به نظر می رسد اسپری (10٪ یا بالاتر) که استفاده می کنید برای شما بسیار سنگین می شود. از پمادهای با شدت کم (2-5٪) استفاده کنید. این باعث حفظ هیجان و افزایش زمان کویت می شود.

برای مقابله با مشکل ترشح زودرس می توانید از داپوکستین استفاده کنید. دو ساعت قرص 30 میلی گرم (در کل 60 میلی گرم دیپوکستین) یک ساعت قبل از زخم ، با 1 لیوان آب مصرف کنید. اثر آن حداقل 4 ساعت طول می کشد. این مسئله در 60 تا 70 درصد موارد مشکل ترشح زودرس را برطرف می کند.

توجه: قبل از مصرف هر نوع دارو ، با پزشک خود مشورت کنید.

 

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • محمد محمد زاده

اثر معکوس از درمان!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی