معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

26 آوریل 2009 - اسپری بی حس کننده آلت تناسلی ، که پنج دقیقه قبل از رابطه جنسی استفاده می شود ، به مردان کمک می کند تا ارگاسم را شش برابر بیشتر از حد معمول به تأخیر بیندازد.

این یافته از یک کارآزمایی بالینی کنترل شده با دارونما استفاده شده است که توسط Plethora Solutions از لندن ، انگلیس انجام شده است.

300 مرد در این مطالعه دچار انزال زودرس شدند. میانگین زمان انزال آنها در طول رابطه جنسی - همانطور که توسط شرکای آنها با یک کرنومتر اندازه گیری می شد - 36 ثانیه بود.

یک سوم مردان از اسپری دارونما استفاده می کردند که هیچ ماده موثره ای نداشت. دو سوم از اسپری بی حسی به نام PSD502 (یا TEMPE در یک مطالعه قبلی) استفاده می کردند ، که 7.5 میلی گرم لیدوکائین و 2.5 میلی گرم پریلوکائین را به سمت سر آلت تناسلی مرد (و در قسمت داخلی پوست ختنه گاه ، برای آقایان غیرمجاز) تحویل می دهد.

بعد از گذشت سه ماه ، سمپاش های دارونما تقریباً دو برابر زمان انزال خود را به 66 ثانیه رساندند. اما کسانی که از اسپری واقعی استفاده کردند ، برای 228 ثانیه - تقریباً چهار دقیقه ، ارگاسم را به تأخیر انداختند.

ادامه خواندن زیر
ممکنه خوشت بیاد

پس از سه ماه از درمان اسپری:

90٪ از مردان در گروه درمانی در مقابل 54٪ از مردان در گروه دارونما بیش از یک دقیقه انزال را به تأخیر انداختند.
74٪ از مردان در گروه درمانی در مقابل 22٪ از مردان در گروه دارونما بیش از دو دقیقه انزال را به تأخیر انداختند.
62٪ از مردان تحت درمان گفته اند که ارگاسم آنها خوب یا خیلی خوب است. فقط 20٪ قبل از شروع درمان گفته اند. در گروه دارونما ، رضایت از ارگاسم کاهش یافت.
عوارض جانبی جدی وجود نداشت. 2.6٪ از مردان در گروه درمانی (و 1٪ از مردان در گروه دارونما) از عوارض جانبی ناشی از درمان گزارش کردند.
اورولوژی ، ایرا دی شارلیپ ، سخنگوی انجمن ارولوژی آمریکا ، می گوید: مردانی که دچار انزال زودرس می شوند ، نیاز به درمان های جدیدتر و بیمارتر دارند.


شرلیپ در انتشار خبری می گوید: "این اسپری موضعی جدید وعده داده است که به یکی از مؤثرترین روش های درمان انزال زودرس تبدیل شود." "این یک سری از ویژگی های دارد که برای بیماران با انزال زودرس جذاب خواهد بود."

مایکل جی ویلی ، بنیانگذار Plethora ، از یافته های این نشست سالانه انجمن ارولوژی آمریکا در شیکاگو خبر داد.

 

منبع : ثانیکالا

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • محمد محمد زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی