معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پنهانی نیست که بسیاری از مردان از انزال زودرس یا کنترل اوج رنج می برند. داشتن این اشکال خفیف از عملکرد نعوظ سرگرم کننده نیست و کاملاً صریح می تواند بسیار شرم آور باشد. ممکن است یک یا دو بار اتفاق بیفتد و بعد از آن چیزی که می دانید ، خودتان هستید که زندگی جنسی خود را برای آینده قابل پیش بینی خراب می کنید. خوشبختانه کاری آسان و ایمن وجود دارد که می توانید برای رفع آن اقدام کنید.

کرم های بی حس کننده آلت تناسلی برای مردان و سایر موارد ضد اسپری تأخیر در آلت تناسلی و یا رابطه جنسی راه حلهای ساده برای کنترل ایمن و موثر انزال است. دیک ناحیه ای بسیار حساس از بدن است که هنگام تحریک احساس شگفت انگیز می کند ، اما گاهی اوقات این تحریک می تواند به معنای این باشد که خیلی سریع به ارگاسم برسید و یا دلخواه شریک زندگی خود باشید. با استفاده از یکی از این محصولات قبل از رابطه جنسی ، متوجه می شوید که کمتر پاسخگو هستید و رسیدن به ارگاسم بسیار طولانی تر از حد معمول طول می کشد.

بنابراین ، کرم تاخیری چیست؟ در اصل یک کرم بی حس کننده برای رابطه جنسی است. آلت تناسلی مرد را بی حس می کند و برای کمک به آقایان قبل از انزال طولانی تر در رختخواب می ماند. این می تواند برای کمک به درمان انزال زودرس در مردان یا فقط برای تمدید زمان بازی با یک شریک زندگی استفاده شود! به سادگی نوک و شافت آلت تناسلی خود را با یکی از این کرم های موضعی بی خطر بشویید و فقط چند دقیقه صبر کنید تا کرم حساس کننده شروع به کار کند.

برای ادامه خواندن زیر کلیک کنید ...
شما می توانید این محصولات را بطور معمول به عنوان کرم ، ژل بی حسی یا اسپری پیدا کنید و به آنها معمولاً به محصولات حساس کننده یا طولانی کننده برای مردان نیز گفته می شود. آنچه در مورد این محصولات بسیار جالب است زیرا استفاده آنها آسان است ، نیازی به تجویز پزشک ندارید و فقط وقتی قصد داشتن رابطه جنسی دارید لازم است که از آنها استفاده کنید!


چگونه می توان آرایش ها و اسپری های DELAY را کار کرد؟

کرم طولانی مدت از یک محصول حساس کننده موضعی استفاده می کند که برای کاهش احساس در آلت تناسلی مرد بدون اینکه به طور کامل بی حس شود یا خیلی از لذت را کاهش دهد استفاده می شود. بنابراین ، نگران نباشید ، هنوز هم برای شما بسیار جذاب خواهد بود! و البته ، این احساس کاهش فقط موقتی است و پس از شستشو ، یا از بین رفتن ، آلت تناسلی شما کاملاً به حالت عادی برمی گردد. نقاط قوت مختلفی وجود دارد ، بنابراین می توانید بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.


نماینده شماره در یک کریسمس DELAY چیست؟

بیشتر کرم های تاخیری و اسپری های تأخیر مردانه از لیدوکائین یا بنزوکائین به عنوان عوامل بی حس کننده استفاده می کنند. این هردو بی حسی است که معمولاً به عنوان درمان های بی حسی موضعی در داروها و محصولات تسکین دهنده درد مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تا به حال در دندانپزشک بی حس شده باشید ، احتمالاً یکی از این دو محصول بود که این کار را انجام داد!

گزینه های طبیعی نیز وجود دارد که از گیاهان برای بی حس کردن استفاده می کنند. رایج ترین گیاه مورد استفاده در این مورد میخک است اما بعضی از آنها گیاهان طبیعی دیگری نیز دارند. این گزینه ها اگر به کلیه محصولات طبیعی وارد شوید ، بسیار مناسب هستند و به طور کلی کمی پوست شما مهربان تر هستند و خطر تحریک یا حساسیت کمتری نسبت به گزینه های مبتنی بر مواد شیمیایی دارند.


تفاوت بین یک کری DELAY و یک اسپری DELAY چیست؟

در اکثر موارد ، این دو بسیار شبیه یکدیگر هستند. آنها می توانند از لیدوکائین ، بنزوکائین یا کلیه مواد طبیعی استفاده کنند و تنها تفاوت واقعی در نحوه استفاده آنها بر روی پوست است. با استفاده از کرم ، باید آن را با استفاده از دستان خود بمالید و مطمئن شوید که آنها را سریعاً شستشو دهید تا مطمئن شوید که هیچ احساس بی حسی در دست یا انگشتان شما وجود ندارد. با این حال ، شما هنوز هم نیاز دارید که از دستان خود برای پخش مایعات از اسپری استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که حتی در مکان های مناسب پخش می شوید.

آنچه مردم درباره اسپری های تأخیر دوست دارند این است که اطمینان حاصل کنید که از مقدار مناسب محصول استفاده می کنید. با استفاده از بطری های اسپری به شما هدایت می شود که از یک یا دو اسپری استفاده کنید ، بنابراین از قبل برای شما از بین می رود. با استفاده از کرم ، گرفتن مقدار مناسب سخت تر است.


چگونه می توانم از کریم DELAY یا DELAY SPRAY استفاده کنم؟

هر آخرین کرم یا اسپری طولانی تر دستورالعمل های خاصی را که شما باید دنبال کنید ، خواهد داشت. هر محصول مقدار متفاوتی از ماده فعال را در خود جای می دهد و با این کار مشخص می شود که چقدر می توانید از آن استفاده کنید و مدت زمان نیاز به ترک آن را قبل از اینکه بتوانید با یک شریک زندگی خود سرگرم شوید.

اما مهم نیست که از چه کالایی استفاده می کنید ، لازم است که آن را به طور مساوی روی سر و شافت آلت تناسلی خود بمالید و بگذارید تا کاملاً جذب شود تا بتوانید به سمت تجارت بیفتید. بعضی از گزینه ها می توانند پس از جذب بدون شستشو مورد استفاده قرار بگیرند ، در حالی که سایر موارد برای شستشوی مواد لازم قبل از بازی کردن باید آن را بشویید.

آیا شریک زندگی من خواهد شد؟

تا زمانی که دستورالعمل کرم یا اسپری تأخیر خاص خود را رعایت کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول کاملاً جذب شده است ، دیگر نباید تأثیری در شریک زندگی شما داشته باشد. اما اگر آن را به اندازه کافی طولانی نگذارید ، ممکن است شریک زندگی تان نیز دچار بی حسی شود.

چگونه قوی می توانید کرایه ها و اسپری های موقت؟

استحکام این کرم ها و اسپری ها از بی حسی آرام تا تمام زمان تا حساسیت زدایی بسیار شدید شروع می شود. محصولات طبیعی به طور کلی کمترین احساس بی حسی را دارند در حالی که گزینه های بنزوکائین و لیدوکائین قوی تر خواهد بود. درصد ذکر شده در مواد را بررسی کنید تا بفهمید چقدر قوی است. و به خاطر داشته باشید که لیدوکائین گزینه ای بسیار قوی تر از سایرین است ، بنابراین حتی مقدار کمی از لیدوکائین تأثیر بزرگی خواهد داشت.


چقدر طولانی خواهد شد یک روز کرمی DELAY؟


مدت زمان ماندگاری کرم یا اسپری تا چه اندازه به قدرت محصول خاص شما بستگی دارد. دامنه کلی معمولاً بین 20 دقیقه تا یک ساعت است. بنابراین ، مطمئناً زمان کافی برای خوشحال کردن شما و شریک زندگی شماست! توضیحات مربوط به محصول را بررسی کنید تا محدوده زمانی آن محصول خاص را ببینید.


آیا می توانم از یک کریمه DELAY یا اسپری با روغن استفاده کنم؟

بله ، می توانید ، فقط قبل از استفاده از هر نوع روغن اطمینان حاصل کنید که محصول تأخیر کاملاً جذب شده یا شستشو داده شود (بسته به محصول). به این ترتیب ، دیگر لازم نیست نگران ترکیب دو مخلوط و تأثیر تأخیر محصول در شریک زندگی خود باشید.

آیا می توانم با یک کرایه DELAY یا SPRAY از یک توافق استفاده کنم؟


در اکثر موارد استفاده از کاندوم به همراه کرم تأمین کننده یا اسپری ایده آل است تا اطمینان حاصل شود که هیچکدام از محصولات به شریک زندگی شما منتقل نمی شوند. با این حال ، برخی محصولات تأخیر وجود دارد که برای استفاده با کاندوم مناسب نیستند. هر محصول تأخیری که از روغن به عنوان بخشی از پایه استفاده می کند ، بدون استفاده است. این امر به این دلیل است که روغن کاندوم های لاتکس را تجزیه می کند به این معنی که آنها دیگر ایمن نیستند. روغن معدنی یک ماده نسبتاً متداول در این محصولات است ، بنابراین حتما لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که محصول شما با استفاده از کاندوم ایمن خواهد بود.


آیا بعد از استفاده نیاز به شستشو دارم؟

این به محصول تأخیر خاصی که شما انتخاب می کنید و کارهایی که به شما دستور می دهند بستگی دارد. در بعضی موارد ، شما نیاز به شستن محصول قبل از شروع عمل و بعضی دیگر به شما نیاز دارید تا بعد از آن شستشو دهید. بعضی افراد متوجه می شوند که کرم ها سریع ضخیم شده و به طور کامل جذب پوست نمی شوند. در صورت بروز این موارد ، شما باید آن را شستشو دهید تا اطمینان حاصل شود که هیچ محصولی از روی آلت تناسلی شما باقی نمانده است. توصیه می کنم یکبار تمیز کاری کاملاً تمیز انجام شود تا مطمئن شوید که هیچ گونه باقیمانده ای باقی نمانده است زیرا این می تواند باکتری ها را در خود جای دهد.


آیا محصولات مطمئن DELAY برای استفاده مفید هستند؟


مانند هر نوع بی حسی ، استفاده از این محصولات خطر برخی عوارض جانبی یا عوارض جانبی را به همراه دارد. اما اگر دستورالعمل ها را رعایت کنید ، این محصولات معمولاً بی خطر هستند. سوءاستفاده یا استفاده بیش از حد است که باعث بروز مشکلاتی می شود.

اطمینان حاصل کنید که فقط مقدار توصیه شده را اعمال می کنید و هرگز از این امر فراتر نمی رود. در صورت استفاده بیش از حد ، می توان آن را به جریان خون جذب کرد و این بسیار خطرناک است. همچنین هرگز این محصولات را روی پوست های شکسته یا تحریک نکنید زیرا می تواند باعث سوزش و خارش شود.

همچنین در صورت ابتلا به متاموگلوبینمی یا آسم باید از هرگونه محصول با لیدوکائین یا بنزوکائین خودداری کنید. اگر هر یک از این شرایط را دارید و می خواهید از این محصولات استفاده کنید ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید. بهترین راه برای اطمینان از ایمنی در کنار این محصولات است

 

منبع : ثانیکالا

 

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • محمد محمد زاده

اسپری تاخیری برای رابطه جنسی مردان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی