معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آموزش جنسی همیشه در مدارس هند مورد بحث و جدال بوده است. در هند ، آموزش جنسی فقط بخشی از برنامه درسی است و اجرای آن به معنای واقعی هنوز یک ایده دور از ذهن است. بسیاری از مدارس در هند اهمیت آموزش جنسی را درک نمی کنند و آن را موضع ممنوعیت می دانند. مهم این است که مردم این سد روحی را بشکنند و در مورد اهمیت آموزش جنسی در دنیای امروز صحبت کنند.

آیا کودکان باید در مدارس آموزش جنسی کسب کنند؟ در زمان امروز ، آموزش جنسی بسیار مهم است. اما رابطه جنسی موضوعی در کشور ماست که صحبت کردن آشکارا کثیف تلقی می شود ، در حالی که مردم فراموش می کنند که ما و شما به دلیل این کار کثیف وارد این دنیا شده ایم.

فهرست مطالب

1. چرا آموزش جنسی در مدارس مهم است؟
2- چرا آموزش جنسی یک مسئله حساس در هند محسوب می شود؟
3. نکات مربوط به آموزش جنسی برای جوانان در مدارس

چرا آموزش جنسی در مدارس مهم است؟
چرا آموزش جنسی در مدارس مهم است؟

کودکان در نوجوانان خود می توانند بسیار مورد تفکر قرار گیرند ، ترجیح می دهند که آزمایش کنند و خطراتی را به وجود آورند که باعث می شود آنها نسبت به اشتباه بیشتر مستعد شوند. در عصر تکنولوژی امروز ، دانستن چیزی غیرممکن است. اگر به کودکان در زمان مناسب آموزش جنسی داده نشود ، می توانند راه های مختلفی را برای پاسخ به سوالات خود در نظر بگیرند. آموزش جنسی می تواند به آنها در ایجاد احساس مسئولیت کمک کند و همچنین می تواند جوانان را با شناخت بدن ، صمیمیت ، بیان جنسی ، هویت جنسیتی ، روابط زناشویی و مسئولیت خانواده برجسته کند. این به نوبه خود ، به آنها کمک می کند تا در زندگی زاغه خود تصمیم صحیحی بگیرند.

(بیشتر بخوانید - اطلاعات در مورد آموزش جنسی ...)

چرا آموزش جنسی یک مسئله حساس در هند محسوب می شود؟

ملت ما گروهی از فرهنگ ها ، زبان ها ، مذاهب ، غذا و بسیاری از عوامل مختلف است. تنوع گسترده فرهنگ هند که در مرزهای جغرافیایی ملت گسترش می یابد ، برای خودش خطری است. و از آنجایی که این موضوع کاملاً حساس است ، افراد در هر محدوده جغرافیایی باید اقدامات جدی را برای بهبود سیستم ارزشی خود انجام دهند.

برخلاف تصور غلط رایج ، آموزش جنسی فقط به اطلاعات مربوط به رابطه جنسی یا کنترل تولد محدود نمی شود. در حقیقت ، این مهمترین تحصیلات است که به شخصی منتقل می شود که وارد سالهای نوجوانی خود می شود. مهم است که سردرگمی احتمالی موجود در این زمان برداشته شود ، که مربوط به تغییرات روحی و جسمی است که در سالهای نوجوانی شروع به توجه می کند.

(بیشتر بخوانید - چگونه با کودک در مورد پورنو صحبت کنیم؟)

نکاتی برای آموزش جنسی در جوانان در مدارس
نکاتی برای آموزش جنسی در جوانان در مدارس

این امر باید در مدارس دولتی و خصوصی اجباری شود و تمام جنبه های آموزش جنسی را شامل شود.
مواد مطالعه باید شامل روشهایی برای مقابله با رفتارهای پرخطر در بین نوجوانان از جمله سوء استفاده جسمی ، حاملگی زودرس و ناخواسته به دلیل سوء استفاده جنسی ، رابطه جنسی اجباری و مستهجن باشد.
این دوره باید جنبه های غیر اخلاقی چنین رفتارهای پرخطر را پوشش دهد.
آموزش جنسی در مدارس دانش لازم در مورد روشهای پیشگیری از بارداری را فراهم می کند و همچنین اهمیت آنها را توضیح می دهد.
بخش بزرگی از جمعیت هندوستان زیر خط فقر قرار دارند و به مدارس دسترسی ندارند. در چنین مواردی ، روشهای جایگزین آموزش مانند اردوگاه های بهداشتی و اکران فیلم نیز می تواند کمک کند.
آموزش مناسب جنسی در مدارس می تواند به آنها در درک اهمیت بهداشت شخصی کمک کند که دلیل اصلی نگرانی در هند است.
معلمان و والدین باید مسئولیت آموزش فرزندان خود در مورد جنبه های مختلف رابطه جنسی را بر عهده بگیرند ، زیرا اطلاعات مناسب بهترین راه برای آرام کردن افکار کنجکاوی است.
تعصب و تعصب مانع از اهمیت آموزش جنسی می شود. همه جوانان باید این موضوع را به عنوان یک مسئولیت و نه فقط به عنوان یک دوره در نظر بگیرند.
نتیجه گیری
آموزش جنسی یک جنبه مهم اما حساس از آموزش است که محتوای این نوع برنامه درسی در چارچوب قانون و قانون اساسی با در نظر گرفتن احساسات مختلف فرهنگی ، منطقه ای و مذهبی تهیه می شود. در بسیاری از کشورها آموزش جنسی به عنوان یک موضوع جدی مورد توجه قرار می گیرد و در کشور ما مهم است که اقدامات لازم برای بهبود درک این موضوع تابو انجام شود. در صورت داشتن هرگونه نگرانی یا سؤال ، می توانید در جعبه نظرات زیر از ما سؤال کنید و به سوالات خود پاسخ دهید.

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • محمد محمد زاده

اهمیت آموزش جنسی در مدارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی