معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اغلب افراد فقط عملکرد خوبی را روی تخت می خواهند. شریک زندگی انتظار دارد که یکدیگر در هنگام رابطه جنسی مشکلی نداشته باشند. به همین منظور ، بسیاری از افراد انواع مختلف قرص مصرف می کنند. اما در طی یک تحقیق ، اکنون دانشمند فرمولی را تهیه کرده است که پس از فرزندخواندگی ، افراد با داشتن سلامتی از رابطه جنسی لذت خواهند برد.

دهلی نو اغلب افراد فقط عملکرد خوبی را روی تخت می خواهند. شریک زندگی انتظار دارد که یکدیگر در هنگام رابطه جنسی مشکلی نداشته باشند. به همین منظور ، بسیاری از افراد انواع مختلف قرص مصرف می کنند. اما در طی یک تحقیق ، اکنون دانشمند فرمولی را تهیه کرده است که پس از فرزندخواندگی ، افراد با داشتن سلامتی از رابطه جنسی لذت خواهند برد.
 
به زودی اسپری دهانی در بازار عرضه می شود که به تقویت این اثر حتی از قرص ویاگرا کمک می کند. دانشمندان می گویند تأثیر این اسپری دهان بیش از 1 ساعت خواهد بود. این چنین اسپری است که پس از فرزندخواندگی ، واقعاً تغییری در زندگی جنسی میلیون ها انسان ایجاد خواهد شد. وی گفت که ظرف 3 سال آینده وارد بازار خواهد شد.
 
توضیح دهید که چند قطره سیلدنافیل و پروپیلن گلیکول به این اسپری دهان اضافه شده است. هنگامی که از این اسپری دهان استفاده می کنید ، اثر آن در 78 ثانیه شروع می شود. کارشناسان بهداشت جنسی معتقدند که این نسخه جدید ویاگرا زندگی جنسی میلیون ها انسان را بسیار بهتر از گذشته خواهد کرد.
 

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • محمد محمد زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی