معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید بدانید چگونه دختر ، همسر یا شریک زندگی خود را در رختخواب راضی کنید؟ بنابراین به جای درستی رسیده اید ، در این مقاله به شما گفته می شود که در کجای سکس و چگونه می توانید توجه خود را هنگام سکس متمرکز کنید تا بتوانید میل جنسی همسرتان را برآورده کنید. صحبت از دو عاشق یا زندگی متاهل ، این همه فکر است که رضایت زنان در رختخواب از مدت زمان طولانی ناشی می شود به این معنی است که اگر مدت طولانی با شریک زندگی خود رابطه جنسی داشته باشید ، او در رختخواب از شما راضی می شود. خواهد رفت اما فکر کردن کاملاً اشتباه است.

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زنان و مردان است. بنابراین ، مهم است که هم زن و مرد و هم در طول رابطه جنسی از لذت جنسی برابر برخوردار شوند. دانشمندان بر این باورند که اگر زن در حین رابطه جنسی به درستی آمادگی لازم را داشته باشد ، تحریک بدن در زنان بیشتر از آقایان است ، اما بسیاری از خانمها در طول رابطه جنسی با شریک زندگی خود از نظر جسمی ناراضی هستند. نمی تواند احساس سکس را بیان کند. با اتخاذ این نکات جنسی نه تنها می توانید اعتماد به نفس متفاوتی نسبت به خود داشته باشید بلکه می توانید با دادن لذت فوق العاده شریک زندگی خود را راضی کنید.

بگذارید به شما بگوییم که برای رضایت از رابطه جنسی در خانم ها ، لازم نیست بیشتر از زمان رابطه جنسی داشته باشید ، مهمتر از این است که در هنگام انجام مراسم در رختخواب و داشتن رابطه جنسی با همسر خود در زمان مناسب ، رابطه جنسی برقرار کنید.

اگر در زمان مناسب و موقعیت مناسب جنس داشته باشید ، او در مدت زمان کوتاهی از شما راضی خواهد شد. سوالات زیادی در مورد رابطه جنسی بین پسران و دختران جوان وجود دارد. همچنین این سؤال را در ذهن بسیاری از پسران ایجاد می کند که چگونه دختران خود را روی تختخواب راضی کنند. بنابراین امروز به ما اطلاع دهید از کدام موقعیت جنسی زنان به سرعت رضایت می یابد. این نکات را دنبال کنید تا شریک زندگی تان روی تختخواب راضی شوید

از این طریق زن را راضی کنید
برای ارضای شریک زندگی زن وقت بگذارید
با محبت صحبت کنید تا شریک زندگی خود را راضی کنید
مواضع مختلف در طول رابطه تغییر کرد
دانش خود را در مورد رابطه جنسی به رضایت شریک زندگی افزایش دهید
تجارب خود را آشکارا با شریک زندگی خود در میان بگذارید
اعتماد به نفس شریک زندگی خود را برای رضایت در رابطه جنسی افزایش دهید
برای رضایت شریک زندگی از تکنیک stop-start استفاده کنید
از این طریق زن را راضی کنید

هرگز سعی نکنید که به محض خواب رفتن فوراً رابطه برقرار کنید ، لباس خود را بردارید و پس از مدتی در آغوش گرفتن شریک زندگی خود از هم جدا شوید. صبر کنید تا عادی شود.

سپس مدتی آن را در آغوش بگیرید و روند آرایش را به آرامی شروع کنید. مانند بوسیدن ، بوسیدن و مکیدن به آرامی در نزدیکی گلو و گوش ، زیر زبان را با زبان لیس بزنید.

همچنین زنان آرزو می کنند که از لذت رابطه جنسی به صورت ایمن راضی باشند ، بنابراین همیشه مراقب آن باشید. اگر آنها از باردار شدن ترس داشته باشند ، دیگر نمی توانند به درستی از رابطه جنسی لذت ببرند. در این زمان شما مسئولیت کامل در مورد ایمنی آنها را دارید. بنابراین قبل از شروع رابطه جنسی همیشه از مراقبت از بارداری کاملاً مراقبت کنید. هرگز رابطه جنسی را زیر یک اتهام انجام ندهید.

(بیشتر بخوانید - راهها ، مزایا و مضرات پیش نمایش)

برای ارضای شریک زندگی زن وقت بگذارید
برای ارضای شریک زندگی زن وقت بگذارید

به طور طبیعی ، خانم ها به زودی از ارگاسم داغ نمی شوند و هیجان زده نمی شوند. آنها برای آماده شدن برای رابطه جنسی وقت می گیرند. وقتی مرد مدت طولانی توانایی برقراری رابطه جنسی نداشته باشد ، پس با زن در مورد موضوع مربوط به رابطه جنسی صحبت کنید و زمان بیشتری را برای نوازش سینه های خود و گذراندن بوسیدن در اطراف گلو بگذرانید.

بگذارید به شما بگویم که بعضی از خانمها دوست دارند گرم و برخی دوست دارند رابطه جنسی نرم داشته باشند. اگر شریک زندگی تان دوست دارد که رابطه جنسی سخت داشته باشد ، کمی اجباری را با او انجام دهید تا بتواند بیشتر لذت ببرد.

اما این دقیقاً برعکس عاشقان جنس نرم است ، اگر می خواهید به زور هر کاری را انجام دهید ، شاید او بتواند از شما عصبانی شود و شما را بد مرد بداند. در چنین شرایطی ، می توانید در هنگام رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید ، مثلاً کدام موقعیت جنسی را دوست دارید یا دوست دارید از بالای سر من بیاید.

(بیشتر بخوانید - ایده مقدماتی که باعث می شود آنها قابل کنترل نباشند)

با محبت صحبت کنید تا شریک زندگی خود را راضی کنید

بسیار مهم است که قبل از برقراری رابطه جسمی ، شریک زندگی خود احساس راحتی کنید. اگر او تحت استرس باشد ، نمی تواند از آن لحظات لذت ببرد. برای سبک کردن جو و کاهش استرس ، می توانید با شریک زندگی خود عاشقانه صحبت کنید. آنها می توانند خواسته جنسی خود را بخواهند ، گاهی اوقات چیزهای جنسی و شیطانی می توانند شریک زندگی شما را برای رابطه جنسی تحریک کنند. و می تواند در اوایل رابطه جنسی آنها را راضی کند.

در حالی که رابطه جنسی دارید ، همچنان با همسرتان ارتباط برقرار کنید. برای راضی کردن شریک زندگی خود به طور متناوب از رابطه جنسی لذت ببرید. اگر شریک زندگی از شما بخواهد شتاب بیشتری داشته باشد ، درک کنید که نزدیک به لذت شدید هستید و در مسیر صحیح پیش می روید ، بنابراین پیشانی را که در آن سینه های شریک زندگی شما نیاز به مکیدن یا فشار سریع دارند ، افزایش دهید. اگر می خواهید ، می توانید واژن آنها را با زبان خود لیس بزنید و اگر این کار را انجام دهید ، شریک زندگی تان شروع به ناله دیوانه وار خواهد کرد و از شما خواهش می کند که این کار را انجام دهید ، در این میان ، نهایت لذت را ببرید و می توانید او را راضی کنید. .

هنگامی که یک مرد رابطه جنسی داشته باشد ، مدتی آرام می شود ، اما زنان خواهان داشتن رابطه جنسی بیشتر هستند. بنابراین اگر سرما خورده اید ، پس واژن زن را ببوسید و انگشت خود را ادامه دهید و بعد از مدتی که دوباره آماده شدید ، از زمان رابطه جنسی با وقت زیادی لذت ببرید تا زن را راضی کند تا سریع رابطه جنسی را تمام کند. هرگز اشتباه نکنید

(بیشتر بخوانید - هنگامی که شریک جنسی راضی نیست) چه کاری انجام دهیم

مواضع مختلف در طول رابطه تغییر کرد
مواضع مختلف در طول رابطه تغییر کرد

تغییر موقعیت های جنسی برای به دست آوردن رضایت کامل جنسی و ارگاسم بسیار مهم است. تغییر موقعیت در حین رابطه جنسی باعث تحریک جنسی می شود. همچنین شریک زندگی شما ممکن است دوست داشته باشد که به یک روش جدید رابطه جنسی داشته باشد. یک نکته را به خاطر بسپارید ، هرگز در صورت موقعیتی جنسی خود را با همسر خود مجبور نکنید. برخی از موقعیت های جنسی وجود دارد که باعث تحریک کلیتوریس موجود در واژن زن می شود و این باعث می شود زن سریع ارضا شود. شما سعی می کنید در آن موقعیت های جنسی مانند موقعیت جنسی به سبک داگی یا زن در موقعیت جنسی برتر رابطه جنسی داشته باشید.

(بیشتر بخوانید - بهترین موقعیت های جنسی (موقعیت های واژینال یا جنسی) که سرگرمی کامل شما را رقم می زند)

دانش خود را در مورد رابطه جنسی به رضایت شریک زندگی افزایش دهید
دانش خود را در مورد رابطه جنسی به رضایت شریک زندگی افزایش دهید

برای رضایت کامل شریک زندگی خود در هنگام رابطه جنسی ، باید اطلاعات مربوط به رابطه جنسی را جمع آوری کنید. در آن ، شما باید از موقعیت جنسی ، اطلاعات مربوط به بدن زن ، اطلاعات در مورد واژن زن ، ارگاسم و اندام های جنسی آبرودزیای بدن زن مطلع شوید. بیشتر افراد اطلاعات درستی برای رابطه جنسی ندارند ، به همین دلیل قادر به رضایت شریک زندگی خود نیستند. و یک چیز را بخاطر بسپار که در فیلم های پورنو می بینید در زندگی واقعی چنین نیست. بنابراین ، برای یادگیری از آنها ، اطلاعات مربوط به رابطه جنسی را از هر مکان مناسب جمع کنید و آن را پیاده سازی کنید.

(بیشتر بخوانید - 7 مورد از این دست ، که روحیه شریک زندگی را فوراً عاشقانه می کند)

تجارب خود را آشکارا با شریک زندگی خود در میان بگذارید

اغلب زنان در مورد مسائل جنسی با دوستان زن خود صحبت می کنند ، اما آنها را با شریک زندگی خود در میان نگذارید. اگر می خواهید شریک زندگی تان لذت جنسی کامل به شما بخورد ، پس این موارد را با همسر خود در میان بگذارید. با این کار می توانید احساسات خود را بهتر به آنها توضیح دهید.

(بیشتر بخوانید - از این چیزها بیاموزید که آیا شما آماده رابطه جنسی هستید)

اعتماد به نفس شریک زندگی خود را برای رضایت در رابطه جنسی افزایش دهید
اعتماد به نفس شریک زندگی خود را برای رضایت در رابطه جنسی افزایش دهید

اعتماد به نفس شریک زندگی خود را برای دستیابی به رضایت در رابطه جنسی افزایش دهید. بیشتر خانم ها در بعضی مواقع نسبت به بدن ضخیم و رنگ تیره مهبل احساسات فرومایگی دارند ، به همین دلیل قادر نیستند در طول رابطه جنسی میل جنسی خود را به طور کامل نسبت به همسرشان نشان دهند. بنابراین مهم است که زیبایی آنها را در طول رابطه جنسی ستایش کنید. با این کار ، اعتماد به نفس آنها به اوج می رسد. این اتفاق نه تنها در مورد زن بلکه در شریک زندگی مردان نیز رخ می دهد ، اگر احساس می کنید شریک زندگی نامه شما در هنگام رابطه جنسی از جسم یا قسمت خصوصی شما اطمینان ندارد ، باید با ابراز ابراز یا تمجید در هنگام رابطه جنسی ، اعتماد به نفس آنها را افزایش دهید. ، به طوری که آنها می توانند شما را راضی کنند.

(بیشتر بخوانید - متوسط ​​اندازه آلت تناسلی مرد چیست)

بسیاری از مردانی که قادر به رعایت شریک زندگی در رختخواب نیستند ، از مشکل انزال زودرس رنج می برند. که در آن فقط با استفاده از یک یا دو جک ، انزال به دست می آیند که به دلیل عدم رضایت شریک زندگی آنها انجام می شود. در چنین شرایطی ، آنها باید از تکنیک stop-start استفاده کنند. به محض این که احساس کردید در حال انزال هستید ، مدتی کوتاه آلت را از مهبل خارج کنید. وقتی به حالت عادی برگشته اید ، دوباره شروع کنید. با این کار قادر خواهید بود شریک زندگی خود را راضی کنید.

اگر هنوز احساس می کنید که قادر به انجام چنین کاری نیستید ، با پزشک مشورت کنید. نسخه کسی را امتحان نکنید.

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • محمد محمد زاده

رضایت شریک زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی