معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تخته دو پمپ ، کامیکی ، مرد دقیقه ، توربو بنگ ، و فورکی غیر عمدی. روشهای زیادی برای توصیف مردی وجود دارد که خیلی سریع تمام می شود. اگرچه انزال برای داشتن رابطه جنسی بزرگ همه چیز مهم نیست ، معمولاً اگر بیش از چند دقیقه نتواند ادامه دهد ، این روحیه را خراب می کند. این مایه تاسف است اما قابل پیشگیری نیست ، افزایش استقامت در اتاق خواب می تواند به چند روش انجام شود.

اگر به دنبال افزایش استقامت خود هستید و به دنبال یک راه حل سریع نیستید ، من Fleshlight STU را به شدت توصیه می کنم. با این حال ، STU برای همه نیست و می تواند زمان زیادی را ببرد. به همین دلیل ، من خودم را آنجا گذاشتم و اسپری های حساس کننده را آزمایش کردم تا شما را در بهترین های بهترین ها در TugBro به اینجا بیاورم. اسپری های حساس کننده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و پس از تست چند مورد ، می توانم ببینم که چرا!

در بیشتر اوقات ، من نیازی به اسپری حساس کننده ندارم ، در واقع شکایاتی از انتهای دیگر طیف داشته ام - خیلی طولانی است. به گفته این ، من لذت می برم که می توانم در صورت برخورد خلق و خو ، لذت لذت بردن از ارگاسم را از بین ببرم. در روزهایی که می دانم می خواهم آن دو پمپ باشم ، می توانم به Promescent دست یابم ، و هیچ چیز شرم آور نیست که هر از چند گاهی به کمک کمکی بخواهیم.

اسپری تأخیر نیرو شماره 1 نیرو


اسپری تاخیری Promescent توسط یک متخصص اورولوژی ساخته شده است و توسط مطالعات بالینی برای کاهش انزال زودرس حمایت می شود. وقتی صحبت از تأخیر اسپری ها می شود ، بهترین انفجار برای باک شما است - هدف قرار دادن پان. Promescent با FDA سازگار است و از طریق مطالعات بالینی فوق الذکر ایمن و مؤثر به اثبات رسیده است.

بررسی کامل ما در مورد این محصول را در اینجا بررسی کنید.

این اسپری مبتنی بر لیدوکائین است ، اما محققانی که آن را تولید کرده اند ترکیب شیمیایی اسپری را تغییر داده اند تا از جذب مناسب اطمینان حاصل کنند. در حالی که سرعت جذب بسیار خوبی دارد ، هنوز هم نیاز به مالش دارید و حدود 10 دقیقه طول می کشد تا شروع به کار کند. بطری استفاده از 3 تا 10 اسپری را توصیه می کند ، اما هرگز بیش از 10 نیست.

اسپرس تا کنون ، بهترین اسپری های تاخیری فراگیر در حال حاضر در بازار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اسپری تأخیر مورد علاقه ما اینجا را کلیک کنید!

ژل تأخیر لبه شماره 2
من می دانم که این یک ژل است و یک اسپری نیست ، اما این مزایای آن را دارد ، و آن را با شماره دو در لیست من قرار می دهد. این ژل به شما کمک می کند تا آن را آسانتر پخش کنید و هر قطره در جای خود باقی بماند. این اسپری تأخیر کاملاً طبیعی است ، به این معنی که هیچ لیدوکائین یا سایر عوامل بی حس کننده در بیمارستان وجود ندارد. این ژل با علفهای هرز بز شاخدار ، روغن جوجوبا ، و عصاره گینگکو بیلوبا ایجاد می شود تا اثر بی حسی لازم برای ایجاد یک "اسپری تأخیر مؤثر" را به آن بدهد.

یک قطره یا دو قطره بیش از حد کافی است و هیچ گونه عطر و بوی خاصی به آن نمی دهد. فقدان بو و طعم و مزه کمک می کند تا واقعیت استفاده از آن را جلب کنید و هنگامی که می خواهید شریک زندگی خود را با یک جلسه طولانی غافلگیر کنید ، این گزینه عالی برای استفاده است. ویژگی بی مزه همچنین به کمک در رابطه جنسی راحت دهان کمک می کند.

از آنجا که با محصولات طبیعی ساخته شده است و کمی شروع به کار می کند. ژل تاخیری Edge Delay باید یک ساعت قبل از مقاربت اعمال شود و باعث سوزن شدن جزئی شود. به لطف کمبود عوامل بی حسی ، همه چیز را می توان در طول مدت رابطه جنسی یا دهان و دندان احساس کرد. این که بتوانم از مقاربت لذت ببرم و ذهنم را به خاطر بسپارم ، نه اینکه زود زود تمام شود ، در مقایسه با کالاهایی که دارای لیدوکائین هستند ، یک تجربه عجیب و غریب بود.

 

# 3 گل میخ 100 اسپری حساس کننده
گل میخ 100 در دهه 1970 معرفی شد و مقدار کمی لیدوکائین در آن وجود دارد. با توجه به میزان لیدوکائین موجود در این محصول ، بهتر است مقدار کمی استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنوز هم در حین مقاربت احساس می کنید ، و توصیه می شود 10 دقیقه قبل از آن استفاده شود. این یک اسپری واقعی است ، بر خلاف روش قبلی ، اما هنوز هم نیاز به ماساژ دارد.

اگر به دنبال کاهش چشمگیر احساسات هستید ، این بهترین اسپری موجود در لیست است. اگر به دنبال دوام تمام شب هستید ، این بهترین اسپری برای گرفتن است. این نیز بو و طعم ندارد و می تواند برای مقاربت ، دهان و دندان یا مقعد استفاده شود - فقط مطمئن شوید که قبل از مراجعه به آن خشک شده است تا شما هم شریک زندگی خود را حساس نشوید.

 

اسپری تأخیر دینامو # 4
همانند اسپری قبلی ، این ماده مؤثر لیدوکائین است ، اما سازگار با FDA است و آزمایشات بالینی را طی کرده تا اطمینان حاصل شود که به تأخیر در انزال کمک می کند. Dynamo Delay Spray کارهایی مشابه Promescent دارد اما مؤثر نیست. من فکر می کنم دلیل این امر به اندازه جذب کننده جذاب نیست.

دینامو برای بچه هایی که به دلیل انزال زودرس متوسط ​​تا شدید از بین رفته اند ، فوق العاده نیست اما برای آقایانی که فقط می خواهند کمکی طولانی تر داشته باشند فوق العاده است. این فقط کمی احساسات را کسل می کند.

 

اسپری تاخیری شماره 5 VigRx
VigRx یک اسپری به راحتی کنترل شده است که هم موثر و هم راحت است. این اسپری توسط Leading Edge Health ، یک شرکت معتبر و سازگار با FDA ایجاد شده است. مانند اسپری های قبلی ، باید 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی استفاده شود. بر خلاف دیگران ، ماده فعال بنزوکائین است ، نه لیدوکائین

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • محمد محمد زاده

بهترین اسپری های تاخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی