معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در یک قدم جسورانه در جهت رفع کمترین مشکل در سلامت جهان ، FDA اخیراً یک اسپری موضعی بدون نسخه برای درمان انزال زودرس تصویب کرد. (محصولات مشابه از مدتها قبل در دسترس است ، اما این اولین کسی است که تأیید FDA را به دست می آورد.) که توسط داروهای جذب کننده داروی جذب کننده تولید شده است ، ماده فعال Promescent لیدوکائین است ، یک ماده بی حس کننده موضعی است که احتمالاً در دندانپزشک با آن روبرو شده اید. وب سایت Promescent می بالد که می گوید: "با کمک به مرد ماندن در قدرت ، هم به مردان و هم زنان سود می رساند." فکر کردم فکر می کنم با جادوی یک آلت تناسلی پزشکی ، قهرمان استقامت شوید. باشه! امتحانش می کنم!

اول ، کمی در مورد من: گذشته از "شلیک هشداردهنده" گاه به گاه که به دلیل ریزه کاری های جدید شریک شده است ، انزال زودرس یک مشکل مزمن نیست. با این حال ، هنگامی که من از Promescent شنیدم ، یک فرصت روزنامه نگاری برای تصویب بیش از حد مسخره به نظر می رسید. کمی می دانستم که این محصول تقریبا زندگی من را خراب می کند.

همه چیز همانطور که انتظار داشتم شروع شد. از طریق تلفن ، جف آبراهام ، مدیر عامل شرکت داروسازی Absorption Pharmas ، این مسئله را تأیید کرد که اکثر کاربران در روابط طولانی مدت هستند - احتمالاً به این دلیل که بیرون کشیدن یک قوطی و پاشیدن گرافیتی های شیمیایی در کنار دونگ شما ، توضیح برای یک غریبه دشوار است. با این حال ، ابراهیم خاطرنشان می کند ، 30 درصد از افراد تبلیغی مأموریت تنها افرادی هستند که از تفریحی استفاده می کنند.

 

ابراهیم اطمینان داد که حتی استفاده بیش از حد از Promescent صدمه ای در دراز مدت نخواهد گذاشت. بعد از گذشت ده دقیقه انتظار ، آلت تناسلی من قرار بود محلول لیدوکائین را کاملاً جذب کند ، که "انتقال" به شریک زندگی من نیست و رابطه جنسی را به یک شعار دوجانبه لذت بخش تبدیل می کند. ابراهیم می گوید: "گرچه عناصر اصلی زنان را از بین نمی برند ، اما این باعث شده است تا این برند از تبلیغ هر دو جنس به طور مساوی جلوگیری نکند." ابراهیم می گوید: "زنان در مورد رابطه جنسی صحبت می کنند. و حتی اگر فکر می کردم او باید کلمه ای غیر از ویروسی انتخاب کرده باشد ، می توانم نظر او را ببینم.
پس از دستیابی به سه ویال Promescent ، من به همراه یک زن جوان که با او در یک زن و شوهر ملاقات داشتم اما هنوز خواب نکرده بودم برای نوشیدن بیرون رفتم. من به کارولین در مورد هدفم از بی حس کردن آلت تناسلی خود گفتم و دیدم چه مدت می توانم یک زن را "مجازات" کنم. با عصبی شدن مشتاق یک انزال زودرس ، منتظر پاسخ او بودم.

او پاسخ داد: "این خنده دار است." پس از آنکه چند آبجو دیگر ریخت ، دوباره موضوع را مرور کرد. "صبر کنید ، آیا شما فقط می خواهید برای مقاله خود رابطه جنسی با من داشته باشید؟"

اعتراض کردم: "نه". "دلایل زیادی وجود دارد که من سعی می کنم با شما رابطه جنسی داشته باشم!"

از آنجا که کارولین کاملاً منطقی من را مورد اصابت گلوله قرار داد ، یادآوری کردم که طعم جدا شدن توسط ماده ای که برای نگه داشتن زوج ها طراحی شده است از هم جدا می شوند. صرفاً پیشنهاد استفاده از Promescent به یک شریک جنسی بالقوه ، احتمال اینکه من تا به حال با او رابطه جنسی داشته باشم ، کاهش یافته است.

"خوب. من خودم از این مراقبت خواهم کرد. "ویسکی به من گفت. شاید این خودکارانه ترین روشی بود که مرد تا به حال توصیف ناخوشایند کرده است.

روز بعد ، من تصمیم گرفتم که Testescent را به تنهایی تست کنم. من شروع کردم به پاشیدن شش سرنگ سریع روی هر مچ و مالیدن آنها به هم مثل اینکه عطر استفاده می کردم. بوی ماشین جدید داشت. بافت دارای حس لثه مانند ضد لوب بود. بعد از گذشت چهار دقیقه ، مچ دستم شروع به کراس زدن و احساس پوستی از حد معمول می کند. برای آزمایش اینکه گشتاور را گم کرده ام ، یک کوزه سس ماکارونی را باز کردم ، که در واقع این کار دشواری نبود ، بنابراین من فکر کردم که اسپری مضراب است یا خیر. فقط یک راه برای فهمیدن وجود داشت و دیگر نمی توانم توجیه کنم که دیگر آن را خاموش کنم: زمان آن بود که گوشت (منجمد) من را کتک بزنم.

من خودم را با لپ تاپ و بیهوشی آلت تناسلی خود در اتاق خواب قفل کردم. دستورالعملها مرا راهنمایی می کرد که از اسکادرها کمتر استفاده کنم و "نه بیشتر از ده" بیش از یک مرجع شیر نخاعی.

بنابراین در آنجا من به عنوان مشکل حل کسری فدرال مشکل داشتم ، وقتی ده اسپریت محلول لیدوکائین را به کار بردم. خوانندگان مرد: شما وقتی در اقیانوس قدم می زنید ، آن احساس را می دانید؟ سرمازدگی که از هر منافذ غازهای غاز بیرون می کشد و تأثیر معکوس بر آلت تناسلی شما دارد؟ این مثل پاشیدن بدن از آب دریا یخ زده به طور مستقیم روی آشغالهای من بود. حتی بدون هیچ گونه مزایای تاخیر در ارگاسم ، آنها می توانند این کالاها را به عنوان "Boner-B-Gone" به بچه‌های دبیرستانی که باید جلوی کلاس جلساتی برگزار کنند ، عرضه کنند.

سپس من "مدت انتظار" ده دقیقه ای را با ناراحتی در چک کردن نامه الکترونیکی خود گذراندم. سرانجام ، بعد از گذشت پانزده یا چند سال به عنوان آماتور ، من آماده شدم که خودارضایی حرفه ای شوم. متأسفانه ، من با مباهات بسیار جدی بودم. من به سختی می توانم نوع نعوظ را که ممکن است بعد از چند فشار زیاد الکل سخت بدست آورید ، جمع کنم. مشکل به اندازه بی حسی دستگاه تناسلی ، بی حسی نبود. خودارضایی احساس کرد که گوش دادن به یک آهنگ Phish. ده دقیقه وقت داشتم که بی چشم و چشمانم ، فقط بسیاری از رشته فرنگی های بی هدف. بعد از بیست دقیقه بی ثمر ، منصرف شدم ، از سوختگی و بی حسی موضعی چشم خود را بیرون کشیدم.

روز بعد ، من با استفاده از تنها سه spritzes "به کار بازگشتم". اگرچه احساس جنسی را کاهش می داد ، دوز پایین باعث می شد که احساس می کنم احساس خودم را کمتر از یک دلباخته سیزی حس می کنم و بیشتر شبیه خوردن آخرین قطعه پیتزا فقط به دلیل وجود آن است. بعد از یازده دقیقه ، سرانجام پیتزا را تمام کردم. من آن را "اوج" می نامم به همان روشی که عبور از "شستن ظرف" از لیست کارهای شما "اوج" شستن ظرف ها است.

آیا رابطه جنسی واقعی بد خواهد بود؟ یا آیا یک زن می تواند Promescent را کمی تحمل کند؟ برای پاسخ به این سؤال ، باید موضوع را با کارولین مقابله کنم. من نمی خواهم محصول را بصورت تصادفی تست کنم ، زیرا من واقعاً در تلاش بودم تا رابطه ای با او برقرار کنم.

سه هفته آینده را نگران کننده و متوقف کردم ، اما همچنین (با رحمت) داشتن رابطه جنسی منظم و کاملاً پر شور. بعد از گذشت نزدیک به یک ماه ، عصبی شدم تا دوباره ماموریت خود را عملی کنم. کارولین لبخند زد. او گفت: "مطمئناً می توانیم این کار را انجام دهیم." "من فقط فکر کردم عجیب و نوع ناخوشایندی است که شما آن را قبل از اولین بار مطرح کردید."

دفعه بعد که رابطه جنسی داشتیم ، من سه جوخه مروارید را اخراج کردم. شاید من کمی کمتر از حد معمول احساس کردم. گفتن آن سخت بود. من اکثر تجربه را در ذهن خودم گذراندم که همانطور که همه ما می دانیم بهترین راه برای لذت بردن از چیزی نیست. نمی دانم عصبی بود یا چه ، اما مقاربت احتمالاً کمی کوتاه تر از حد معمول بود. من اهمیتی نمی دادم

 

منبع :  https://sanykala.com/product-category/marriage-products/category-sprayjel/

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • محمد محمد زاده

اسپری تاخیری

ژل تاخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی