معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰


با استفاده از نتایج بسیار شگفت آور ، حتی پزشکان آن را توصیه می کنند موثر و آسان است. اما حرف ما را فقط به این معنا ندهید - با فروش بیش از یک میلیون بطری ، بسیاری از کاربران Promescent خریداران مکرر هستند.
افشانه
فقط روی قسمت زیرین آلت تناسلی خود اسپری کنید ، و برخی نیز روی محور زیرین و همچنین حساس ترین منطقه آن قرار بگیرید. از سه یا چند اسپری استفاده کنید اما بیشتر از 10 نیست. لازم نیست که کاملاً درست باشید ، اما اگر هستید به همان اندازه خوب کار می کنید. می توانید آزمایش کنید که چه تعداد اسپری برای شما مناسب است. با سه اسپری در یک منطقه کوچکتر شروع کنید و بسته به میزان حساسیت خود را آزمایش کنید. بعد از چند بار تلاش ، می دانید که چگونه تعداد اسپری ها به تعداد اهم و آه در اتاق خواب ترجمه می شود. فناوری TargetZoneTM ما به معنای کنترل شما است و یکی از دلایلی است که بهترین اسپری تاخیری در بازار است.
مالش
اگر به دنبال تلاش برای Promescent هستید ، احتمالاً نحوه عملکرد آن مهمترین دغدغه شماست. هنگامی که به طور صحیح استفاده شود ، Promescent می تواند به تأخیر در انزال کمک کند ، بنابراین شما می توانید طولانی تر و طولانی تر از آن در نظر بگیرید. اما چگونه کار می کند؟ هنگامی که Promescent همانطور که در یک منطقه موضعی توصیه می شود اعمال می شود ، ماده فعال لیدوکائین باعث تغییر حساسیت اعصاب در آلت تناسلی می شود که بیشترین انزال را انجام می دهد ، در حالی که هنوز حساسیت بعدی به حالت عادی را در بقیه آلت تناسلی ایجاد می کند. نتیجه نهایی کنترل نهایی است بنابراین تا زمانی که آماده نباشید ، منتشر نمی کنید.
10-15 دقیقه صبر کنید
5-10 دقیقه صبر کنید تا کاملاً در پوست شما جذب شود. این زمان مناسب برای مشارکت در بازی های مقدماتی کمی است و برای یک جلسه عالی در کیسه تجدید نظر می شود. Promescent کمک اضافی است ، بنابراین شما می توانید کمی دیرتر به اوج لذت جنسی برسید ، درست در زمانی که او از بالای سطح بالا می رود. به یاد داشته باشید ، ما این فرمول را طراحی کرده ایم ، بنابراین فقط مربوط به انزال زودرس نیست. این همچنین برای زوج هایی است که قبلاً واقعاً زیر ورق ها سر می زنند و می خواهند حتی بهتر شوند
شما عاشق آن هستید.

اسپری کنترل اوج
با Promescent ، می توانید هر چیز دیگری را که امتحان کرده اید فراموش کنید. این که آیا این یک کرم حساس کننده ، کرم بی حس کننده آلت تناسلی مرد یا هر نوع اسپری آلت تناسلی یا قرص های قبل از انزال است.

Promescent اولین و تنها اسپری کنترل اوج برای انزال زودرس است که تایید کامل را از هزاران متخصص ارولوژی و روانشناس دریافت کرده است.

فروشگاه ثانیکالا

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • محمد محمد زاده

نحوه استفاده از اسپری Promescent

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی