معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه افزایش حجم مایع منی (اسپرم ، شوکرانو کی sankhya badhayen)

وقتی زمان آن رسیده که میهمان جدیدی را به خانه بیاوریم و برای تحقق آن همه کار ممکن انجام دهیم. خوب این است که در چند سال گذشته مطالعات زیادی انجام شده است که ادعا می کنند اگر تعداد اسپرم شما کم باشد ، این مانع از خوشبختی شماست ، می توانید آن را افزایش دهید. ما قصد داریم برخی از این روشها را برای شما تعریف کنیم (ویرایش ، شوکرانو کی سانکایا کایز badhaye ، نکات مربوط به Sperm count ko badhane ki.

روش 1 از 2:
پذیرایی تغییر می کند
تصویر با عنوان مبارزه با استرس با تغذیه خوب مرحله 1
1
رژیم خود را تغییر دهید: رژیم غذایی خود را بهبود می بخشید ، منی بیشتر و سالم تر تولید می کند. این روند دست کم گرفته نمی شود.
غذای فرآوری شده را کمتر یا اصلاً مصرف نکنید و در عوض رژیم غذایی بخورید که دارای چربی کمتری و پروتئین بیشتری باشد. بیشتر سبزیجات و غلات بخورید ، در صورت امکان غذاهای ارگانیک بخرید. آب زیادی بنوشید هرچه برای سلامتی شما مفید باشد ، برای مایع منی نیز مفید است.

غذاهای سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها را بخورید این مواد مغذی باعث کاهش بیماری مربوط به مایع منی و همچنین باعث افزایش عمر مایع منی می شوند. بعد از ناهار پرتقالی بخورید! یک لیوان 8 عیار (230 میلی لیتر) آب پرتقال حاوی 124 میلی لیتر ویتامین C است که برای یک روز کافی است.
تصویر با عنوان بازگشت به دویدن بعد از شکستگی استرس مرحله 2
3
بیشتر روی معدنی بنوشید: این باعث افزایش حجم مایع منی ، تعداد و تستوسترون می شود. روزانه حدود 11 میلی گرم مصرف کنید ، این کار با خوردن گردو ، لوبیا ، صدف یا مرغ محقق می شود.
تصویری با عنوان افزایش وزن به طور طبیعی مرحله 8
4
اسیدهای آمینه را به عنوان یک مکمل یا به عنوان غذا مصرف کنید: اسیدهای آمینه به مقدار کمی در گوشت ، میوه و سبزیجات یافت می شوند. اسیدهای آمینه حجم مایع منی را افزایش داده و همچنین از ضخیم شدن آن جلوگیری می کند. اسیدهای آمینه که باید در مواد غذایی وارد کنید.
L-Carnitine: در گوشت قرمز و شیر یافت می شود.
ال - آرژنین در میوه های خشک ، کنجد و تخم مرغ یافت می شود.
L-Lysine- در شیر و پنیر یافت می شود.

مکمل های اسید فولیک را در رژیم غذایی خود مصرف کنید: اسید فولیک (ویتامین B9) در افزایش مقدار مایع منی مفید است. 400 گرم اسید فولیک در سبزیجات سبز ، حبوبات ، غلات و آب پرتقال یافت می شود.
تصویری با عنوان شکل دریافت چرا وزن خود را از دست نمی دهید مرحله 4
6
مصرف روزانه ویتامین D و کلسیم را افزایش دهید: همچنین می توانید هر دو را به عنوان مکمل مصرف کنید یا می توانید مدتی را در آفتاب بگذرانید تا ویتامین D را سنتز کنید. با مصرف ماست ، شیر باریک ، ماهی قزل آلا به مقدار زیادی می توانید نیاز به کلسیم و ویتامین D را برآورده کنید. اگر زمان بیشتری را در آفتاب می گذرانید ، از کرم ضد آفتاب بر روی بدن خود استفاده کنید تا اثرات اشعه های مضر خورشید به حداقل برسد.
تصویری با عنوان سلامت خود را با سیر مرحله 8 تقویت کنید
7
مصرف آلیسین: در سیر یافت می شود ، آلیسین یک ترکیب ارگانوسولفور است که باعث می شود مقدار مایع منی منجر به گردش خون به اندام جنسی شود و باعث افزایش مقدار منی سالم می شود. مقداری غذای تازه و جالب غنی از سیر بخورید یا میخک و چای سیر درست کنید و صبح آن را بنوشید.

از این غذاهایی که مایع منی را سالم می کند استفاده کنید: اگر می خواهید مایع منی را با چشمانتان درخشید ، پس از این موارد در رژیم غذایی خود استفاده کنید.
انواع توت گوجی (آنتی اکسیدان)
جینسنگ ، آشوگاندا
اسیدهای چرب امگا 3
اسیدهای چرب امگا 3
مارچوبه (ویتامین C)
موز (ویتامین C)
روش 2 از 2:
سبک زندگی تغییر می کند
تصویری با عنوان رهایی از بوی بدن به طور طبیعی مرحله 6
1
سبک زندگی خود را بهبود بخشید: شیوه زندگی که باعث کاهش سیستم ایمنی بدن می شود نیز می تواند تعداد مایع منی را کاهش دهد. اگر می خواهید بچه دار شوید ، پس از استعمال دخانیات ، داروها (غیر از داروهای تجویز شده) خودداری کنید. با پزشک مشورت کنید و الکل را به مقدار بسیار کمی مصرف کنید.
تصویری با عنوان معامله با Dysphoria در دوره شما مرحله 8
2
لباس های گشاد بپوشید: لباس هایی بپوشید که فشار بیضه های شما را تحت فشار قرار ندهد. گرما برای اسکروتوم مضر است ، بنابراین لباسهای گشاد بپوشید که دارای نفوذ هوا باشد. این تنها دلیل بیرون آمدن بیضه از بدن است ، به طوری که خنک شدن در آنها باقی می ماند.
تصویر با عنوان جلوگیری از مکالمه در حمل و نقل عمومی مرحله 1
3
از دوچرخه پیاده شوید: صندلی های دوچرخه به دلیل کاهش مایع منی مشهور هستند ، اگر برای یک لحظه فکر کنید احساس خواهید کرد که چرا! فشار ، فشار و گزاف گویی - مایع منی چیزی را دوست ندارد. وقتی می خواهید مایع منی بیشتری تولید کنید ، از ماشین یا اتوبوس استفاده کنید.
تصویر با عنوان حفظ بهداشت خوب مرحله 7

از وان حمام خارج شوید.خوش دلپذیر است ، اما وقتی در یک فعالیت اغوا کننده گم می شوید ، بیضه های شما گرم می شوند. وان را برای مدتی دیگر استراحت دهید.
تصویر با عنوان معامله با استرس مرحله 9
5
تسکین استرس: استرس کشنده است. با این حال ، شما مدتی آن را مدیریت خواهید کرد ، اما مایع منی آنقدر قوی نیست. استرس باعث کاهش هورمونهای تولید منی می شود.
تصویر با عنوان حفظ وزن سالم مرحله 4
6
وزن خود را بررسی کنید: وزن بیش از حد یا کمتر از آن بر عملکرد فرایند هورمون تأثیر می گذارد. استروژن بیش از حد یا کمبود تستوسترون می تواند بر مقدار منی اثر منفی بگذارد. به ورزشگاه بپیوندید و روشهای جدید و جالب برای تشویق خود پیدا کنید تا بتوانید اهداف کاهش وزن خود را برآورده کنید.
تصویری با عنوان درمان سرطان پروستات مرحله 8
7
استفاده از استروئیدها را متوقف کنید حتی اگر در ساخت عضلات مفید باشد اما بر روی بیضه شما اثر می گذارد. چه کسی این را با توجه به میزان مایع منی دوست دارد؟ استروئیدهای آنابولیک برای سلامتی کلی شما مضر هستند.

نیاز به استراحت را درک کنید: بدن شما بیشتر کارهای لازم را برای خواب انجام می دهد و همچنین شامل منشا مایع منی است. 8 ساعت خواب هنگامی که می خواهید مقدار مایع منی را افزایش دهید ضروری است.
تصویری با عنوان صحبت با همسر یا دوست دخترتان در مورد رابطه جنسی دهان مرحله 23
9
ورزش عضله PC (عضله pubococcygeus): عضله PC نه تنها به مدت طولانی به مقاربت جنسی کمک می کند بلکه باعث افزایش میزان مایع منی می شود. برای رضایت شریک زندگی خود و موفقیت در تولد کودک می توانید بسیاری از تمرینات عضلات کامپیوتر انجام دهید.
تصویر با عنوان سریع باردار شوید مرحله 15
10
از مواد روان کننده در هنگام مقاربت استفاده نکنید: این ماده در طول عمل می تواند مفید باشد اما برای خوشبختی کودک مضر است. مواد روان کننده مانند خلط ، لوسیون یا ژله ممکن است فعالیت منی را مهار کند. می توانید از انواع خاصی از روان کننده ها مانند PreSeed استفاده کنید که هیچ تاثیری در مایع منی نخواهد داشت.

خود را از مواد شیمیایی ویروسی و تشعشعات دور نگه دارید. مواد شیمیایی و اشعه ویروسی می توانند آسیب دائمی به مایع منی شما وارد کنند. اگر همیشه از مواد شیمیایی سمی استفاده می کنید ، حتما از مواد محافظ (دستکش ، ماسک) استفاده کنید تا اثرات آن را روی چرم خود بکاهید. از تابش پرهیز کنید و استفاده از آن را به روش پزشک محدود کنید.
تصویری با عنوان تصمیم گیری در مورد کودک یا نداشتن کودک در مرحله 11 تصمیم بگیرید
12
نکته: توصیه فوق نه تنها تعداد اسپرم شما را افزایش می دهد بلکه باعث سالم سازی و فعال شدن آن می شود. و با خوشبختی هر مایع منی ، شما همچنین شادی کودک را به دست خواهید آورد!

 

منبع : فروشگاه ثانیکالا

 

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • محمد محمد زاده

نحوه افزایش حجم مایع منی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی