معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هیچ بحث و گفتگو علنی درباره موضوعاتی مانند رابطه جنسی در جامعه ما وجود ندارد. سکس موضوعی است که در آن کلاس که برای صحبت درباره آن نوشته شده نیز متوقف می شود. اما برای نخستین بار است که چنین خبرهایی درباره رابطه جنسی با زنان از کشورهایی منتشر شده است که در مورد رابطه جنسی صحبت می شود و این باعث تعجب شما خواهد شد. افشاگری های تکان دهنده بسیاری در رابطه با جنایات جنسی بر زنان در سراسر جهان وجود داشته است.

جنبش #MeToo چگونه زنان را مجبور و مجبور به اعمال جنسی بدون اراده خود می کند. در یک تحقیق از این دست در آمریکا ، مشخص شده است که از هر 16 زن آمریکایی 1 برای اولین بار به زور مجبور به رابطه جنسی شده بودند. در آن زمان سن او نیز بسیار جوانتر از کسی بود که مجبور شد.

تحقیقات چه می گوید
یک مطالعه جدید توسط پزشکی داخلی JAMA یک یافته تکان دهنده و تکان دهنده در مورد زنان و آزارهای جنسی را آشکار می کند. طبق این تحقیق جدید که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است ، برای هر یک از 16 زن ، اولین تجربه جنسی آنها اجبار بود.

این تحقیقات همچنین اظهار داشت که از هر 16 زن آمریکایی یک بار برای اولین بار مجبور به ارگاسم شد.

(بیشتر بخوانید - ترس از این چیزها برای اولین بار دختران را در حین رابطه جنسی آزار می دهد ...)

این میانگین سنی بود

این تعداد تکان دهنده است ، اما محققان چگونه به آن رسیدند؟ براساس گزارش PBS ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری از 13310 زن ، در سنین 18 تا 44 سال ، بین سالهای 2011 تا 2017 درمورد ازدواج ، طلاق ، زندگی خانوادگی ، بهداشت باروری سوال کرده است. (لازم به ذکر است که در مورد اولین رابطه جنسی خود ، از مردان سؤال نشده و دختران 17 سال یا جوان تر در این بررسی قرار نگرفتند.)

(بیشتر بخوانید - از این چیزها بیاموزید که آیا شما آماده رابطه جنسی هستید ...)

آنچه ارقام می گویند
آنچه ارقام می گویند

که در آن 6.5٪ از خانمها گزارش دادند که برای اولین بار رابطه جنسی برای آنها مناسب نیست. اگر این تعداد نماینده باشد ، به این معنی است که حدود 3.3 میلیون زن در ایالات متحده در موقعیت مشابهی قرار دارند. کسانی که مورد تجاوز جنسی یا اجبار قرار گرفته بودند. میانگین سنی زنان در این زمان در حدود 15.6 سال بوده است ، 7٪ از خانمها به محققان گفتند که در زمان اجبار جوان تر از 10 سال بودند ، 29٪ گفتند بین 11 تا 14 سال سن دارند و 39٪ نیز گفتند. اینکه این حادثه بین 15 تا 17 سال برای او اتفاق افتاده است.

همانطور که زنان بسیار خوب می دانند ، اثرات تجاوز جنسی واقعی است و می تواند یک عمر طول بکشد. سی درصد از زنانی که اولین تجربه رابطه جنسی با تجاوز جنسی یا اجبار را تجربه کرده بودند بعداً در مقایسه با 18٪ از زنانی که اظهار داشتند برای اولین بار رابطه جنسی را انتخاب کرده اند ، بارداری ناخواسته گزارش دادند. اراده آزاد برای انتخاب. زنانی که مجبور به برقراری رابطه جنسی شده اند احتمالاً در دوران قاعدگی با مشکل سقط جنین و مشکلات روبرو هستند.

(بیشتر بخوانید - چرا رضایت جنسی قبل از برقراری رابطه جسمی ضروری است ...)

چرا این مهم است؟

براساس بررسی شریک زندگی صمیمی CDC و بررسی خشونت جنسی در سال CDC ، از هر پنج زن و یک در 71 مرد برای اولین بار مجبور به مقاربت جنسی شدند. طبق آمار مرکز ملی خشونت جنسی ، از کسانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند ، 81 درصد از زنان و 35 درصد از مردان گزارش شده است که اختلال استرس پس از سانحه را نشان می دهد.

به گفته هاکس ، یکی از دلایل این مطالعه ، آگاهی پزشکان در مورد مراقبت از بیمارانی است که رابطه جنسی را با قساوت یا اجبار جنسی تجربه کرده اند. وی گفت: "هر معاینه جسمی می تواند برای کسی که در گذشته دچار خشونت جسمی یا جنسی می شود دردناک باشد." بیماران قبل از اینکه بتوانند سوالات دشوار بپرسند باید مجوز بگیرند و پزشکان باید بتوانند آزمایش تناسلی (دستگاه تناسلی) انجام دهند. امتحانات)

در حالی که خواندن این اعداد دشوار است ، می توان انتظار داشت که چنین مطالعاتی به جامعه کمک کند تا درک کند که چگونه خشونت علیه زنان در حقیقت رخ می دهد و مردم را ترغیب می کند که داستان های خود را باور کنند است

برای مطالعه سایر اطلاعات مشابه به زبان هندی می توانید اینجا را کلیک کنید. و همچنین می توانید ما را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید.

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • محمد محمد زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی