معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

انزال زودرس شایعترین نگرانی در بین مردان تقریباً در تمام سنین است و متخصصان تخمین می زنند که از هر 3 نفر 1 نفر انزال زودرس به شکلی دیگر را تجربه می کنند. جامعه پزشکی به طور معمول ارگاسم هایی را که در طی 1 دقیقه از نفوذ رخ می دهند به عنوان "رسمیت" زودرس تعیین می کنند ، اما بسیاری از آقایان احساس می کنند حتی 5 دقیقه خیلی زود است - و هنگامی که در ذهن شما باشد ، ماندن بسیار زیاد است.

و گرچه ممکن است با دانستن اینکه این مسئله برای اکثر مردان مشکل دارد ، کاهش یابد ، این نگرانی و خجالت را که سریع به سرعت اتفاق می افتد ، کاهش نمی دهد ، و مطمئناً جستجوی راه حل را آسان نمی کند. به همین دلیل ما چهار روش برتر و بیشترین توصیه برای ماندگاری بیشتر در اتاق خواب را جمع آوری کرده ایم. در اینجا هیچ نسخه ای ، قرص ، عوارض جانبی نامطبوع وجود ندارد. فقط راه حلهای اثربخش اثبات شده توسط پزشکان ، متخصصین درمان جنسی و پزشکان در مورد توصیه می شود.

1) روش توقف و شروع

این کار عملی است که شما هنگام شروع کار بهتر از خودتان استفاده می کنید زیرا یک آزمایش خاص و خطا وجود دارد (اما معقول). نقطه شروع و شروع این است که خود را به ارگاسم نزدیک کنید و به همان اندازه که قله های فشار وارد می شوند ، لبه را خاموش کنید (یا کاملاً متوقف شوید) تا شدت آن کاهش یابد. بعد از چند دقیقه ، دوباره به ریتم منظم خود بازگردید و همان روال را هر چند بار تکرار کنید تا قبل از خاتمه "تقریباً تقریباً تقریباً" در آتش بازیهای تصویری به پایان برسد.

علاوه‌بر این که نهایت اذیت خروس است و دارای اثر جانبی ارگاسم شدید است ، شروع و متوقف کردن به شما کمک می کند تا با چرخه پاسخ جنسی منحصر به فرد خود آشنا شوید ، بنابراین درنهایت می توانید احساسات مرتبط با آمادگی را پیدا کنید - و سپس بر این اساس عمل کنید. خواه نیاز به صحبت کردن با خود داشته باشید ، در مورد نوعی رویداد ورزشی فکر کنید یا از 100 به عقب حساب کنید ، زمان کافی برای واکنش نشان می دهید و از خراب شدن اوج لذت جنسی جلوگیری می کنید.

نکته راهنما: سعی کنید پایه آلت تناسلی و بیضه ها ، تقریباً مانند ایجاد حلقه خروس با انگشتان خود را فشار دهید ، زیرا به قسمت "توقف" شروع و توقف رسیدید. این جریان خون را به سمت آلت تناسلی می کند و می تواند به کاهش شدت نعوظ و تشدید شما به ارگاسم کمک کند.

2) اسپری های تاخیری

اسپری های تاخیری که به عنوان حساس کننده کننده دستگاه تناسلی مرد نیز شناخته می شوند ، راه حل های رایج ای برای تسکین مختصر از انزال زودرس هستند و بیشتر در هر فروشگاه دارویی یا بزرگسالان از طریق پیشخوان فروخته می شوند. آنها با شماره گیری موقت منطقه ای که محصول پاشیده می شود کار می کنند ، بنابراین حساسیت را کاهش می دهند و به نوبه خود ماندن در بازی را آسان تر می کنند.

اما روغن مار زیادی وجود دارد که دارای اسپری ها ، کرم ها و قرص هایی هستند که با استفاده از مواد تشکیل دهنده و فرمول هایی که مطابق با استانداردهای FDA نیستند ، نتایج غیرممکن را نوید می دهند. گزینه های بسیار معدودی وجود دارد که در واقع در برابر این استانداردهای سختی ، کیفیت و خلوص مورد آزمایش قرار گرفته است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که امتحان می کنید با مهر تأیید دولت ساخته شده است. در غیر این صورت ، چه کسی می داند که در مورد تصادفی شما روی حساس ترین زائده خود اسپری می کنید؟

ما توصیه می کنیم فقط از اسپری های تأخیر سازگار با FDA سازگار مانند Dynamo Delay استفاده کنید ، یک اسپری قوی جدید حساس کننده مرد که در ایالات متحده با استفاده از فرمول غلیظ 13٪ لیدوکائین ساخته شده است ، این بدان معنی است که شما می توانید با استقامت و بهبود استقامت ، افزایش استقامت و افزایش لذت فقط با چند اسپری و تقریباً هیچ تلاش اضافی برای آزمایش آن زمان لازم است و ببینید که چگونه بسیاری از اسپری ها برای شما بهتر کار می کنند (برخی از بچه ها به دو نفر نیاز دارند و بعضی دیگر به 10 نفر نیاز دارند) بنابراین ، مانند روش شروع و توقف ، این کار را قبل از معرفی با یک شریک زندگی توسط خودتان امتحان کنید.

3) ارتباطات

اوغغه ، ما می دانیم. به نظر می رسد ارتباطات پاسخی برای همه چیزهایی است که رابطه جنسی و رابطه با هر شخص جنسی در کره زمین دارد و مزایای صحبت در مورد احساسات ما را ترویج می کند. و اگرچه به نظر می رسد پخش نشده است ، دلیلی وجود دارد که بهبود ارتباطات یک نسخه محبوب است.

بسیاری از متخصصان انزال زودرس را در اصل یک مسئله روانشناختی مرتبط با عصبی بودن ، استرس و اضطراب می دانند. و نگرانی که ممکن است منجر به یک برخورد جنسی شوید ، تنها مشکل را پیچیده می کند. پزشکان توصیه می کنند با این کار به همسرتان بگویید که چه احساسی دارید ، برخی از فشارهای خودتان - و عملکرد شما را برطرف کنید. شانس نه تنها احساس تنش و ترس کمتری از توانایی های ارگاسم خود خواهید داشت بلکه سطح جدیدی از ارتباط با شریک زندگی خود را برانگیخته خواهید کرد. نشان دادن طرف آسیب پذیر شما یک مسیر سریع برای صمیمیت است - که همچنین می تواند منجر به رابطه جنسی حتی بهتر شود!

4) تمرین کگل (فقط برای واژیناها نیست!)

مطالعات متعدد ثابت کرده است که تقویت منظم عضلات کف لگن می تواند به مردان کنترل بیشتری نسبت به رفلکس های انزالی داشته باشد. اخیراً ، یک مطالعه در سال 2014 که در مجله درمانی پیشرفتهای ارولوژی منتشر شده است ، نشان داد که 12 هفته توانبخشی منظم عضلات کف لگن منجر به بهبود چشمگیر در بیش از 80٪ افراد مورد آزمایش شده است. این بدان معنی است که فشار و عضلات باعث می شود عضلات شما را از درزگیری متوقف کنند (از طرف رایانه شخصی یا عضلات پوبوکوکی)

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • محمد محمد زاده

جلوگیری از انزال زودرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی