معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همه خواهان جنس عالی هستند. هیچ منکر مزایای ذهنی و جسمی یک جلسه کیسه شیرین نیست. اما این در مورد سکس است که زن و مرد بیشترین میل را دارند؟


به گفته کارشناسان Promescent ، یک اسپری تأخیر پیشرو در مردان که از انزال زودرس (PE) رنج می برند ، بررسی های بیشمار در طول یک دهه گذشته تأیید کرده است که ارتباط عاطفی ، ارتباط ، آزمایش و حتی نوازش ، همه مؤلفه های اساسی یک زندگی جنسی هیجان انگیز است. اما تنها موضوعی که زوج ها همیشه با آن توافق دارند ، باعث می شود زندگی جنسی بالاتر از حد متوسط ​​باشد؟ این فراوانی ارگاسم است.

اگرچه امروزه بحث بر سر این است که آیا شما نیاز به داشتن ارگاسم برای داشتن رابطه جنسی عالی دارید یا نه ، اما یک مورد که همه می توانند درباره آن توافق کنند وجود شکاف ارگاسم کاملاً واقعی است.

اگر از زنان بپرسید ، "چه چیزی به احتمال زیاد شما را از داشتن ارگاسم باز می دارد؟" ، یکی از متداول ترین پاسخ ها ، "شریک زندگی من به اندازه کافی دوام نمی آورد."

شکاف ارگاسم وحشتناک که به دلیل ایجاد نارضایتی جنسی در بین زوج ها شناخته می شود ، به این واقعیت اشاره دارد که مردان به طور متوسط ​​بیش از پنج دقیقه طول می کشد تا به پایان خوش خود برسند. (در واقع انزال زودرس یکی از عواملی است که علاوه بر اندازه آلت تناسلی مردان را نگران کرده است.)

زنانی که از طریق مقاربت قادر به ارگاسم هستند (مستقل با نفوذ به تنهایی) می توانند 18 دقیقه طول بکشند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که تنها 30 درصد از خانمها می توانند از این طریق به ارگاسم برسند (بدون تحریک کلیتوریال).

با زنانی که مایل به ماندگاری بیشتر مردان هستند و بیشتر مردها قبول دارند که رابطه جنسی طولانی مدت منجر به ارگاسم شدیدتر می شود ، بیشتر زوج ها به راهکارهایی متوسل می شوند که سعی می کنند راهی را برای مردان پیدا کنند تا بتوانند ارگاسم خود را به تاخیر بیاندازند.


در اینجا پنج نکته بالینی اثبات شده برای کمک به دوام عشق به اندازه کافی طولانی مدت وجود دارد که هر دوی شما بتوانند یک زمان شگفت انگیز در رختخواب داشته باشند:

1. شروع و متوقف شوید.
طبیعی ترین راه برای جلوگیری از پایان زودرس رابطه جنسی شروع ، متوقف شدن و شروع مجدد است. اگر قادر به پیدا کردن آنچه که به عنوان یک سطح هیجان متوسط ​​گفته می شود ، می توانید کمی طولانی تر به کار خود برگردید بدون اینکه بیش از حد هیجان زده شوید. با این حال ، برخی از مردان این روش را ترجیح نمی دهند ، فقط به این دلیل که سرگرمی را از رابطه جنسی خارج می کنند. بنابراین ، آنها به روش های دیگر پیش فرض می کنند.

2. از اسپری تاخیری استفاده کنید.
اسپری های موضعی وجود دارند که فقط 10 دقیقه قبل از شروع کار روی آلت تناسلی مرد اعمال می شوند و می توانند به 30 دقیقه تا 60 دقیقه در آخرین مرحله از ماندگاری شما کمک کنند. انگار که به اندازه کافی خوب نیست ، نیازی به کاندوم نیست. (نکته: اگر می خواهید رابطه جنسی دهانی داشته باشید ، مردتان را از بین ببرد.)

3. "روش فشار" را امتحان کنید.
این تکنیک اغلب برای جلوگیری از رسیدن زود هنگام به پایان می رسد. درست قبل از انزال ، به آرامی شافت آلت تناسلی بین انگشت شست و پیشانی را فشار دهید. این امر باعث کاهش قابل توجهی در نعوظ می شود و به معشوق زمان بیشتری می دهید.

4- خود را منحرف کنید.
بچه ها ، هیچ کس نمی خواهد در حالی که در کنار مادران خود در رختخواب هستند در مورد مادر بزرگ خود فکر کند. اما اگر می خواهید کمی طولانی تر شوید ، اجازه نمی دهید ذهن شما سرگردان باشد. در حقیقت ، این هنوز اولین روش درمانی است که متخصصین رابطه جنسی به بیماران توصیه می کنند که زودهنگام پایان ندهند.

5- قرص تأخیر مصرف کنید.
در حالی که هیچ قرص فروخته شده فقط به منظور تأخیر در انزال وجود ندارد ، قرص های خاصی وجود دارد که به فروش می رسند.

در موارد شدید ، ضد افسردگی نیز ممکن است برای کمک به درمان انزال زودرس تجویز شود. شما همیشه باید قبل از مصرف هرگونه قرص تأخیر یا ضد افسردگی با پزشک خود مشورت کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • محمد محمد زاده

5 نکته برای به تاخیر انداختن انزال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی