معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰


اگر به یک روش ساده و مؤثر برای افزایش استقامت جنسی خود و مجددا اعتماد به نفس خود در رختخواب نیاز دارید ، اسپری های تاخیری گزینه ای عالی هستند.

من شخصاً وقتی بیشتر از همه در انزال زودرس تلاش می کردم از استفاده از آنها نتایج بسیار خوبی داشتم. من این واقعیت را دوست داشتم که شما می توانید آنها را با احتیاط و بدون نسخه دریافت کنید ، و استفاده آنها آسان است.

در اینجا دلیل اصلی دلایل توصیه کردن در اینجا آورده شده است:

این می تواند با کاهش حساسیت جسمی در هنگام رابطه جنسی به شما دوام بیشتری دهد.
این یک راه فوری برای دوام بیشتر است ، با تلاش کمی لازم است.
شما می توانید درست قبل از رابطه جنسی آن را با احتیاط اعمال کنید.
این می تواند باعث تقویت اعتماد به نفس خوبی در اتاق خواب شود.
شایان ذکر است که اسپری های تاخیری نمی توانند انزال زودرس را درمان کنند. اما آنها روز به روز این پتانسیل را دارند که اختلاف فوری و قابل توجهی را در استقامت شما ایجاد کنند.

1. پیشرو
مواد لازم: لیدوکائین 10٪
کاربرد: اسپری پمپ اندازه گیری
عکس اندازه و اندازه استاندارد اسپری تأخیر نیرو
در تجربه من ، Promescent بهترین اسپری تأخیر در حال حاضر است. هر جعبه را از نظر اثربخشی ، قابلیت اطمینان و عدم عوارض جانبی نشان می دهد. همچنین یکی از معدود مواردی که سازگار با FDA است.

در زمانی از زندگی من که با انزال زودرس دست و پنجه نرم می کردم ، به من کمک کرد به طور متوسط ​​بین 10 تا 20 دقیقه دوام بیاورم. این یک پیشرفت چشمگیر از 1 تا 5 دقیقه معمول بود.

این طراحی منحصر به فرد دارد به این صورت که اسپری به سرعت توسط پوست جذب می شود تا حساسیت را بی حس کند و خطر تأثیر آن بر استحکام نعوظ را به حداقل برساند.

جذب سریع بدین معنی است که می توانید آن را فقط 5 تا 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی اعمال کنید ، و احتمال انتقال اسپری های دیگر به شریک زندگی خود کمتر است. همچنین می تواند در رابطه جنسی دهانی و با کاندوم یا بدون آن استفاده شود.

نکته مهم این است که من هیچ عارضه جانبی مانند احساس سوزن سوزن شدن را تجربه نکردم که اغلب مشکل اسپری های بی حس کننده است.

بنابراین با توجه به کنترل بهبود یافته ای که به من داده است و عارضه جانبی آن وجود ندارد ، Promescent اسپری تاخیری است که من سعی می کنم آن را امتحان کنم.

 

2. تأخیر دینامو
مواد لازم: لیدوکائین 13٪
کاربرد: اسپری پمپ اندازه گیری
بسته تاخیر دینامو و یک بطری اسپری
تأخیر Dynamo توسط شرکت اسباب بازی های بزرگسالان "Screaming O" ساخته شده است و قدرتمندترین بی حس کردن اسپری های ارزان قیمت را که امتحان کرده ام دارد.

بیشترین محتوای لیدوکائین را که من دیده ام ، با 13٪ USP است. این مسئله خوب خواهد بود اگر در گذشته متوجه شوید که به مقدار زیادی برای رسیدن به اثر دلخواه نیاز دارید.

اما اگر در گذشته حساسیت زدایی دارید یا در گذشته مشکل نعوظ دارید ، من محتاط هستم و فقط با 1 اسپری شروع می کنم. این پمپ اندازه گیری مفید مانند Promescent وجود دارد ، که به شما کمک می کند هر بار دوز یکسانی را دریافت کنید.

فقط در 5 تا 10 دقیقه به سرعت عمل می کند و فقط بوی سبک وجود دارد که انتظار می رود. خوب است که آن را هم به صورت شفاهی و هم برای مقاربت استفاده کنید. برخی از سوزن سوزن شدن وجود دارد ، اما مسئله ای جدی نیست با برخی از اسپری ها.

تنها انتقاد من این است که اگر اشتباه مصرف کنید ، بی حسی شدید می تواند مسئله ای باشد. فهمیدم که با 3 اسپری زیاد به من بی حس می شود ، بنابراین سعی کنید بیش از حد از آن استفاده نکنید.

به طور کلی ، اگر به دنبال اسپری مناسب و قیمت مناسب هستید ، دینامو انتخاب خوبی است.

3. گل میخ 100
مواد لازم: لیدوکائین 9.6٪
کاربرد: اسپری پمپ اندازه گیری
عکس گل میخ 100 بطری اسپری و بسته بندی
یکی دیگر از اسپری های با تاخیر مناسب قیمت مناسب ، گل میخ 100 است که سازگار با FDA است. تفاوت بین بسیاری از اسپری های لیدوکائین همیشه آشکار نیست. اغلب به جزئیات کوچک اما مهمی می رسد.

مانند Promescent و Dynamo ، Stud 100 دارای یک پمپ اندازه گیری است بنابراین می توانید هر بار به همان مقدار استفاده کنید. همچنین به سرعت عمل می کند و می تواند در رابطه جنسی دهان و دندان تا زمانی که در ابتدا بیش از حد از بین برود استفاده شود.

فهمیدم که در طول رابطه جنسی چند دقیقه بیشتر به من کمک کرد. و هنگامی که دوز را به درستی دریافت کردم ، دریافتم که آن یک اسپری موثر است که استفاده از آن آسان است.

اصلی ترین نکته منفی برای آگاهی از تمام اسپری ها است - برای یافتن دوز مناسب می توان آزمایش هایی انجام داد. تا آن زمان ، آنها یا کار نمی کنند ، یا خیلی خوب کار می کنند و بر کیفیت نصب و یا لذت شما تأثیر می گذارند.

از طرف مثبت ، فقط یک احساس خفیف سوزن سوزن شدن وجود داشت ، که قابل تحمل بود. و ما در انتقال آن به شریک زندگی من مشکلی نداریم.

در تعادل ، تفاوت بین این 3 اسپری اول به مقدار لیدوکائین و نحوه جذب اسپری توسط پوست کاهش می یابد.

من شخصاً از Promescent استفاده می کنم زیرا خیلی خوب جذب می شود و بسیار مؤثر است. در صورت نیاز به اثر قوی تر ، دینامو خوب است. اما گل میخ 100 نیز ارزش آن را دارد ، بخصوص با قیمت پایین.

4. مدت زمان K-Y
مواد لازم: اسپری: لیدوکائین 9.6٪. ژل: بنزوکائین 7٪
کاربرد: اسپری یا ژل بسته به نوع استفاده از آن

مدت زمان K-Y یکی از محصولات معدود تأخیری است که توسط یک برند معتبر ساخته شده است. آنها دارای یک اسپری و یک ژل هستند که اندکی گیج کننده است - هر دو هدف هر چند انجام یک کار مشابه است.

فهمیدم که اسپری اساساً همان اسپری های دیگر لیدوکائین است که امتحان کرده ام. وقتی درست دوز مصرف کردید خوب کار می کند ، اما فقط با 1 یا 2 اسپری بیش از حد بسیار زیاد می شود.

من مطمئن نیستم که چرا ، اما K-Y توصیه می کند از کاندوم با اسپری استفاده نکنید ، با وجود همان ماده فعال مارک هایی که نسبت به استفاده از کاندوم هشدار نمی دهند. و این ، برای من ، کمی معامله گر است.

با این حال ، آنها یک نسخه ژل ، ساخته شده با بنزوکائین ، که کاندوم لاتکس دوستانه است. من آن را تقریبا به اندازه قوی پیدا نکردم ، و مجبور شدم از دوزهای زیادی استفاده کنم تا حتی اثر خفیفی نیز داشته باشد.

با وجود این ، من به هر دو دلیل در این بررسی گنجانده ام. برخی از مردان قادر به استفاده از لیدوکائین نیستند ، بنابراین این یکی از معدود گزینه های بنزوکائین است - حتی اگر این یک اثر خفیف باشد.

و در مرحله دوم ، K-Y دستورالعمل و توصیه های ایمنی را ارائه می دهد ، که در استفاده از یک محصول روی بیت های ظریف شما مفید است. داشتن دستورالعمل های خوب چیزی است که در گذشته با شرکت های کمتر شناخته شده ناامید شده است ، بنابراین من هنگام استفاده از این نکته را برجسته می کنم.

چند نکته نهایی برای هر دو نسخه این است که در رابطه جنسی با دهان مناسب هستند و فقط بوی ضعف دارند. اگر با اسپری و ژل های مختلف آزمایش می کنید ، با عملکرد نسبتاً سریع آنها ، ارزش هر دو را دارند.

5. فوراستین
مواد لازم: لیدوکائین (7.5 میلی گرم در هر اسپری) ، پریلوکائین (2.5 میلی گرم در هر اسپری)
کاربرد: اسپری پمپ اندازه گیری
عکس اسپری فوراستین
Fortacin ، همچنین به عنوان Tempe و PSD502 نیز شناخته می شود ، چند سال پیش عنوان کرد که کارآزمایی های بالینی نشان می دهد که این مردان به مردان 6 برابر طولانی تر کمک کرده است. به طور متوسط ​​از اخبار 0.6 دقیقه به 3.6 دقیقه افزایش یافته است.

فهمیدم که سریع کار کرده است - فقط 5 دقیقه برای انجام آن کافی است. و قطعاً مؤثر بود ، به من کمک کرد که چند دقیقه بیشتر طول بکشد.

مانند اسپری های قبلی در این بررسی ، دارای پمپ اندازه گیری مناسب برای اطمینان از سطوح دوز مشابه در هر زمان است. استفاده از سکس دهانی و کاندوم لاتکس یا بدون آن نیز خوب است.

شکایت اصلی من این است که حتی با دوزهای کوچکتر ، احساس سوزن سوزن شدن داغ می کند. این یک معامله گر نیست ، اما من آن را کمی ناراحت کننده تر از مواردی که فقط از لیدوکائین استفاده می کنند فهمیدم.

از طرف مثبت ، Fortacin بیش از هر نوع اسپری دیگر تحت آزمایش های بالینی قرار گرفته است. این آژانس داروهای اروپایی به عنوان ایمن و کارآمد تصویب شده است ، که هیچ عملی نیست.

یک مسئله ای که باید بدانید این است که فقط در ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای اروپایی به صورت نسخه یا بصورت آنلاین در دسترس است. باید منطقه خاص خود را بررسی کنید. هنوز در ایالات متحده موجود نیست

6. ژل تاخیری لبه
مواد لازم: جینکو بیلوبا ، جینسنگ ، علفهای هرز بز شاخدار ، لوبیای مخملی ، و گل گاوزیر.
کاربرد: ژل
عکس یک لوله تاخیر لبه برای آقایان
ژل تاخیر لبه رویکرد کمی متفاوت نسبت به اسپری های تأخیر لیدوکائین معمولی دارد. این ماده حاوی طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در مناطق مختلف جهان برای مشکلات جنسی مانند انزال زودرس ، اختلال نعوظ و میل جنسی کم است.

همچنین متفاوت است از آنجا که کار طولانی است - حدود یک ساعت برای اثر کامل - اما بعد از آن به طور قابل توجهی طولانی تر از اسپری های مبتنی بر لیدوکائین است. فهمیدم که هنوز چند ساعت پس از استفاده از آن کار می کند.

از آنجایی که این یک ژل به جای اسپری است ، هر بار مصرف همان مقدار کمی مشکل است. و فهمیدم که حتی با کمی بیش از حد ، احساس سوزن سوزن شدن کاملاً شدید وجود دارد. بنابراین مهم است که در مورد نحوه استفاده از این موارد دقت کنید.

تعداد بی حسی واقعی به اندازه اسپری لیدوکائین برای من قدرتمند نبود ، اما اگر با گرفتن نعوظ به دلیل بی حسی مشکل دارید ، می تواند چیز خوبی باشد. در کل ، به اندازه کافی خوب بود که حاشیه حساسیت را کنار بگذارم و به من کمک کنم کمی بیشتر دوام بیاورم.

نکته آخر به نفع آن این است که من و همسرم هیچ مشکلی در استفاده از آن با استفاده از دهان و دندان یا محافظت نشده نداشته ایم - انتقال ، بو و بقایای چرب وجود نداشته است.

بنابراین به تعادل ، من شخصاً اسپری های لیدوکائین را ترجیح می دهم ، اما اگر ترجیح می دهید از آن جلوگیری کنید ، Edge یک جایگزین جالب است.

منبع : ثانیکالا

 

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • محمد محمد زاده

6 تا از

بهترین اسپری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی