معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

معرفی انواع اسپری و ژل های تاخیری

در این وبلاگ محصولات زناشویی بلاخص اسپری و ژل های تاخیری معرفی می گردد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

و یک چیز را مستقیماً بدست آورید: داشتن دوره شما به هیچ وجه به معنای این نیست که شما نمی خواهید سرخ شوید. در حقیقت ، فقط شنیدن حرکات مربوط به دوره های جنسی که باعث به حداقل رساندن ظروف سرباز یا مسافر و به حداکثر رساندن جادو می شود ، باعث می شود روزها تا چرخه بعدی خود را بشمارید. مطمئناً ، شما پیراهن های پیراهن کش ورزش و تی شرت گارفیلد خود را پوشیده اید که می گوید: "من از دوشنبه متنفرم." بله ، شما فقط دو Midol و غیرفعالانه از هم اتاقی های خود خواسته اید که تمام غذاهای خود را میل نکنند. اما الان احساس می کنید خودتان هستید و به زودی فروکش می کنید. آن زمان ماه است ، عزیزم.


ICYMI ، رابطه جنسی دوره ای چیزی نیست که از آن شرمنده یا شرمنده شوید. بدن شما قوی و باشکوه است و داشتن پریود شما طبیعی و سالم است. در حالی که هرگز لازم نیست کاری انجام دهید که کاملاً در آن نباشد ، اگر همه مهمانی ها آماده و تمایل باشند ، داشتن رابطه جنسی در دوره شما می تواند بسیار حسی باشد. علاوه بر این ، رابطه جنسی دوره ای نیز می تواند به تسکین درد ناشی از گرفتگی قاعدگی و افزایش سطح اکسی توسین و دوپامین بدن شما کمک کند.

اگر به دنبال پایین آمدن و کثیف شدن به دنبال چند روش برای تمیز ماندن هستید ، در اینجا نه حرکت جنسی برای امتحان کردن دفعه بعدی که در دوره خود هستید ، امتحان شده است.

مدل زن جوان سکسی و جوان آفریقایی در یک تی شرت سفید بزرگ که روی تخت سفید دراز کشیده است و به دنبال فاصله است
Shutterstock
1. MWT (مبلغ حوله)
من آن را می گیرم - دوست دارید در صدر باشید. در حالی که مطمئناً می توانید در هر زمان از ماه هر کاری را انجام دهید خوب است ، اگر می خواهید ظروف سرباز یا مسافر را به حداقل برسانید ، رفتن به موقعیت دراز کشیدن مانند مبلغین می تواند به همسرتان اجازه دهد بدون فشارهای اضافی وارد شما یا تحریک شود. روی یک حوله یا پتو دراز بکشید و به عنوان همسرتان کارهای خود را انجام دهید. اگر احساس تند بودن دارید ، سعی کنید پاهای خود را در هوا یا اطراف گردن شریک زندگی خود بلند کنید.


2. فروشگاه اسباب بازی.
اگر مزاج شما کمی جنجالی است یا ترجیح می دهید خون به بدن آنها وارد نشود ، فکر کنید مقداری اسباب بازی را وارد اتاق خواب کنید. بگذارید شریک گیرنده با پاهای خود روی زمین در لبه تخت دراز بکشد. شریک نفوذی می تواند در کنار تختخواب خود در پای تخت بایستد و با ویبراتور یا dildo وارد آنها شود. یک حوله یا پتو را برای اندازه گیری مناسب در زیر خود قرار دهید و حتماً اسباب بازی های جنسی خود را بعد از اتمام تمیز کنید.

3. دوش سگی
سکس دوره ای می تواند زمان مناسبی برای شروع آن در دوش یا حمام باشد ، بنابراین همه ظروف سرباز یا مسافر درست در زیر تخلیه می رود. اگر دوش بگیرید ، شریک گیرنده می تواند خم شود و انگشتان پا را لمس کند ، در حالی که شریک نفوذی از پشت آنها را وارد می کند. اگر شما یک وان کامل دارید ، می توانید با تمیز کردن و تمیز کردن کمی اضافی کثیف شوید. چهار بار تمام شوید و شریک زندگی خود را وارد کنید یا از پشت شما را تحریک کند - scrub-a-dub-dub.

4. لرزش بوت
این که آیا شما یک طرفدار غنیمت هستید یا یک کودک در پشت پرده ، دوره شما می تواند یک دعوت برای سهولت در بازی با پشت با هم باشد. پس از مکالمه در مورد مرزها ، اهداف و کلمات ایمن ، باسن خود را که یک بالش بلند کرده ، روی پشت خود دراز بکشید و لگن خود را به سمت شریک زندگی خود بچرخانید. با پاهایتان روی تختخواب یا خم شدن از هر طرف ، شریک زندگی خود را به سمت تکیه گاه ، سپس به آرامی وارد کنید یا غنیمت خود را تحریک کنید. اگر به شدت مقعد نیستید ، می توانید از شریک زندگی خود سؤال کنید که آیا استفاده از دست یا دهانشان در پشت شما راحت است ، می تواند سرگرم کننده باشد.

5. سگ کوچولو Ballin '
حوله ای را به بالا بکشید یا آن را روی بالش یا پشت صندلی پرتاب کنید. روی شکم خود دراز بکشید (با روتختی پارچه ای که در زیر شما قرار دارد) یا روی بالش یا صندلی تکیه دهید ، که روبروی شریک زندگی خود قرار دارد. سپس شریک زندگی خود را وارد کنید یا از پشت شما را تحریک کند. نفوذ همراه با اصطکاک دنیای قاعدگی شما را لرزاند.

6. لمسی
شما همچنین می توانید خودارضایی را با نفع خود در نظر بگیرید. با روشن کردن چند شمع و دادن ماساژ وابسته به عشق شهوانی ، حالت را تنظیم کنید. وقتی دیگر نمی توانید گرما را بگیرید ، در کنار یکدیگر دراز بکشید زیرا به صورت جداگانه خود را خاموش می کنید.

7. قاشق سکس
هنگامی که احساس می کنید کمی نفخ هستید یا گرفتگی قارچ های شما قاتل است ، رابطه جنسی با قاشق می تواند یک راه عالی برای رسیدن به مشاغل بدون تماس زیاد جبهه باشد. یک حوله یا پتو را در زیر خود قرار دهید ، سپس در کنار خود دراز بکشید. با پشت خود به سمت شریک زندگی خود ، اجازه دهید آنها را از پشت وارد یا تحریک کنند. اگر واقعاً برای برنده شدن در آن هستید ، رابطه جنسی با قاشق همچنین می تواند تمام وقت و مکانی که برای تحریک خود با دستان خود یا اسباب بازی دارید را در حالی که شریک زندگی تان انجام می دهد به شما بدهد.

8. OWT (خوراکی با یک تامپون)
وقت شما در ماه رضایت نمی دهد وقتی شما از دهان و دندان لذت می برید! اگر شما یا شریک زندگی تان نگران آشفتگی هستید ، یک تامپون وارد کنید. پس از آن ، بر روی تحریک کلیتوریس تمرکز کنید.

9. بالاتر از کمربند
اگر شما و پستانتان می خواهید در حین پریود شدن ناخوشایند شوید ، سعی کنید بازی نوک سینه ، ماساژ سکسی یا در غیر این صورت درگیر سایر مناطق ارژن زا مانند گردن یا ران داخلی باشید. این که آیا شما همه چیز را بالاتر از کمربند خود نگه دارید یا همه چیز را به یکدیگر لیس بزنید ، لازم نیست که جنسی معتبر باشد.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

 

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • محمد محمد زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی